weet iemand van jullie waar de cv-module zit ??
wil deze namelijk gaan vervangen door een van Conrad (werkt radiografisch ipv infrarood;geen gezeur meer met richten enzo)
mvg,
Johan
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
plaatsing & evasion
vond het wel mooie gedachte waar de voorkeur naaruitgaat van de citroen-forum leden.
Alleen is het inderdaad (tot mijn spijt) op de de verkeerde plaats gezet !!
SORRY !!!!!!
Maar of deze module inderdaad ook in het plafond zit ??
Ik betwijfel het; ik dacht maar aan onder het dashboardkastje zoals bij de xm>> is n.l. ook van die tijd.
(de bx heeft hem inderdaad in het plafond zitten)
heb de module in de xm al vervangen door een RDF:deze is geleverd door Roel Tiemersma in akkrum (heeft ook een eigen (technische)site).
mvg,
Johan
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
oi.
ik heb de poll weggehaald.
ik vind het wel een heel leuk idee dus ik ga hem op een andere plek weer opzettenzodat ie ook op het portaal te zien is.
erik
ZX-Cruiser schreef:Mag ik vragen waarom je een poll hebt toegevoegd?? Heeft niets met dit topic te maken verder namelijk….
En die module, bij de meeste Citroëns zit die aan het plafond in het vlak waar de boordverlichting zit. Je kan dat deel eruit halen dan en daar zit dan ook die module. Laat het even weten of dat zo om te wisselen is want ik heb er ook al eens naar gekeken en ik kon niet zo gauw een complete set vinden waarmee ik zo die IR door RF kon verangen.
In je plafond zit de ontvanger! je moduul/relai zit meestal ergens onder je dashboard!
Bryan
Re: plaats cv-module evasion
citroen23 schreef:weet iemand van jullie waar de cv-module zit ??
wil deze namelijk gaan vervangen door een van Conrad (werkt radiografisch ipv infrarood;geen gezeur meer met richten enzo)mvg,
Johan
Deze zat dacht ik achter je handschoenen kastje
Een zwart moduul met twee stekkers!
In je handschoenen kastje zit een torx 30 als je deze los draait komt het moduulframe los.
Bryan
Totaal aantal Berichten: 651
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
cv module
de cv module zit bij geen enkele citroen in het dak dat is alleen de ontvanger.
bij de meeste zit deze inderdaad in de midden console.
Bij de jumpy evasion zit deze links van het dash bordkastje (deze hoeft niet gedemonteerd te worden) en heeft 1 stekker 9 polig.
suc6 dennis
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN
toevallig van de week er een ingebouwd .
onder handschoenkastje zit een groot blok met een stekkerverbinding 9 polig door 1 massa verbinding te maken met een van de dradengaan de deuren dicht cq open ( groen is geloof ik open en 1 bruine voor het sluiten)
werkt perfect en de standaard afstandbediening blijft gewoon ook nog werken
let goed op de cv heeft een massa schakeling en niet zoals normaal een plus schakeling..
groetjes John