mpostma schreef:ghulst schreef:Handjes schreef:Aha, dat vermoedde ik al. Maar je hebt wel een turbodiesel motorkap. Vandaar mijn verwarring.
Oh, is dat zo? Ik had ook al het idee dat er iets niet helemaal klopte aan die kap. Maar alles is verder wel netjes, ook geen schade of zo… Dus misschien door de dealer geregeld destijds… Geen idee…
Maar goed, het staat wel net met dat grilletje. Dat is toch het verschil? Verder rijdt de auto heerlijk. Lekker geveerd, goeie stoelen en lekker zuinig. En hij nodigd zeker niet uit tot scheuren, dus dat worden relaxte kilometers vanaf nu
Arne
Breaks hebben altijd een korte kap met grilletje.
19 D
19 TD
19 TGD
19 TZDis altijd turboloos.
Alleen
TZD TURBO of
TZD TURBO BREAK hebben een turbo.Nog wat meer over grilletjes,
19 GT, DIGIT, SPORT
19 GTI
19 GTI 16V
TZD TURBOen alle in NL geleverde breaks
hadden een korte kap met grilletje. Ik weet niet hoe het in het buitenland zit, dus hang me niet op als een BX 14 E BREAK in frankrijk zonder grilletje rondrijdt.
Natuurlijk zijn eigenaren creatief, dus je zult best eens in het wild een auto tegenkomen die niet aan bovenstaande specificaties voldoet maar toch een grilletje heeft.
Verder
eeeehhh, en natuurlijk de TRD Turbo…....... bestaan ook nog ja…...
:fijnsturen
jacques
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop