Voor de liefhebbers: ga naar http://www.xantiaclub.net en kijk hoe je de Xant kunt verfraaien met mooie instaplijsten. Mooie lijsten voor een zeer scherpe prijs
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Hé vandaar dat ik ineens een regen van mailtjes krijg
René van Maren schreef:Hé vandaar dat ik ineens een regen van mailtjes krijg
Wie weet krijg je er eerdaags nog wel een opdracht bij voor een BX.
Lekker kort…dat wel….dus zo klaar.
EEN Bwatte???
begin je weer??
Gelukkig word je hier niet gebant hooguit verplaats naar een ander sub-forum
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Gelukkig word je hier niet gebant hooguit verplaats naar een ander sub-forum
Oh vertel eens! waar dan wel?
mm Ik weet eigenlijk niet (ik ben geen mod )
maar ik denk hierheen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik heb weer een berg gemaakt dus kom maar op
ze kosten 32 euro incl verzenden dus wil je ze bestellen stuur mij even een mailtje!
ZX-Cruiser schreef:Psst
Kan je ze ook maken voor andere types?
Die vraag heb ik al vaker gehad!
alles kan! maar… de omtrek van de lijst is natuurlijk makkelijk n.l
een programma maken voor de lasersnijmachine wat bestaat uit lijnen
een logo erinmaken is een héél ander verhaal
ik heb wel een progje van de chevrons en het xantialogo
het xantialogo “overtrekken"was een verschrikkelijke klus en moest ik aan een collega overlaten want die werkt de hele dag met die programma,a
hij heeft het voor mij gedaan en ben hem daar zeer dankbaar voor.
De machine en de materialen moet ik (helaas) betalen want anders had ik ze nog voor niks gemaakt.
Ik zou ze met alle liefde voor alle citroëns willen maken maar dan moet ik een behoorlijke gunst aan mijn collega vragen en dat vind ik persoonlijk een beetje te veel van het goede maar een lijst met een chevron erin moet kunnen!!! ik moet dan natuurlijk wel de maten weten want ik heb zelf maar één citroën… De Xantia en het is natuurlijk leuk als b.v. bij de meeting van de xantiaclub er een deur open gaat en mijn lijsten pronken daar!!!
Ik dacht dwg of dxf
Dat wist ik! had ik ff moeten zeggen hij bewerkt de autocadtekening met een programma voor de lasersnijder maar het zou helpen als ik wat dwg,tjes zou hebben!
onze tekenaar is even op vakantie maar als ik wat dwg,s krijg (of dxf)
stuur ik ze naar hem en dan even kijken of hij er wat mee kan!
Ik zat me even te vervelen
Fotowatte???
dit is dus een sticker!!!
die heb ik laten maken!
photoshop? phoe!
Bij de lokale stickerfabriek
er zit een laag over die je er aftrekt en dan blijven de letters zitten
nóg een :
pjoew ach ze zijn niet goedkoop, maar wel mooi (vind ik)
ik betaalde dik 8 Pleuro voor 1 set van 2 stickers
niet zo maar stickers want dit plakt echt mooi en heeft een mooie zilveren kleur
ik laat er niet een stuk of 3 maken maar als er interesse is hoor ik het wel weer
geen idee ik heb ze 18 centimeter laten maken want dat vond ik mooi voor op de dorpels