Exmorra ligt dacht ik ergens in het Hoge Noorden…
dus ook niet echt naast de deur voor jou !
Overigens lijkt het me niet zo verkeerd om toch eens in een grote straal om je woonplaats te gaan zoeken.
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Neemt niet weg dat ‘t natuurlijk wel handig is als je de garage om de hoek hebt…
Maar toch, als je iets bijzonders cq specifieks zoekt, ben je soms beter af door iets verder te zoeken !
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:Exmorra ligt dacht ik ergens in het Hoge Noorden…
dus ook niet echt naast de deur voor jou !
Valt wel mee hoor…..net over de afsluitdijk…..en een leuk prijsje ook…..2,5 L diesel…..die sleurt er wel aan.
(het zal toch geen Turbodiesel zijn….waar kun je die technische gegevens eigenlijk vinden van de Bedrijfsauto’s ??
Enne….voordat ik deze BX turbodiesel kocht…ben ik ook *even* naar Noord Friesland gereden (Harkema, boven Dokkum).....voor deze auto :
Maar die is het dus niet geworden….Airco doet het niet, meer kilometers gereden dan de huidige….en rookte als een schoorsteen.
Bram schreef:Enne….voordat ik deze BX turbodiesel kocht…ben ik ook *even* naar Noord Friesland gereden (Harkema, boven Dokkum).....voor deze auto
Harkema ligt niet boven maar onder Dokkum. Ben bij dezelfde garage wel eens geweest voor een BX GTi .. niet gekocht.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
ach ik zou vanuit vlissingen nog wel naar Groningen rijden als ik dan een goede cq. mooi cq goedkope auto heb….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Precies.
sinds de opkomst van internet is de automarkt veel doorzichtiger geworden.
vroeger (tss.. ik begin oud te worden) wist niet absoluut niet wat er buiten je dorp/stad te koop stond zonder dat je er erg veel moeite voor deed.
tegenwoordig heb je in no-time vanuit je luie stoel een keurig overzicht op je PC.
en dan ook nog het juiste model, in de juiste kleur/uitvoering/motorisatie e.d.
Wat je alleen niet kunt is een auto via het internet in detail beoordelen.
er gaat nog steeds niets boven een persoonlijk contact (even voelen…) met een auto…
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Volgens mij geldt dat voor alles wat je via internet opzoekt en (eventueel) koopt.
Schijt aan originaliteit.
je hebt helemaal gelijk…
ops:
maar gelet op ‘t onderwerp van dit forum
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:je hebt helemaal gelijk…
ops:
maar gelet op ‘t onderwerp van dit forum
Je hebt helemaal gelijk.
Vanzelfsprekend zou ik in geval van een Jumper extra goed kijken
Of klinkt dat nou weer negatief ? ops:
Maggoed, Jumper en foto’s, niet meer offtopic gaan nu he ?
Schijt aan originaliteit.
goed idee !
back into Jumping:
hoe gaat het met het zoeken naar de dubbel-cabine-jumper ??
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
is ff op een laag pitje…
erik wijngaarden schreef:is ff op een laag pitje…
Is de maand weer langer dan je salaris ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
dat is het niet echt.
maar ik heb doordat we net verhuist zijn wat geld over.
maar omdat we nog steeds niet echt kunnen zien wat nu de extra kosten zijn van dit nieuwe/duurdere huis leek het ons verstandig om het buffertje geld dat we hebben nog even in voorraad te houden.
dat wil niet zeggen dat als we de bus van onze dromen tegenkomen voor de prijs van onze dromen hem niet gaan kopen
Heb sinds een paar maanden een jumper1.9 D DC uit 1995.Basis!!!!
Maar goed, lekker groot en ruim, blauw overgespoten(was natuurlijk wit),niet te veel kms(150.000) en een mooi prijsje (3500 euro)
120km pu is het wel zo’n beetje, en je moet geduld hebben. Maar wel met 6 man naar tsjechie en net zoveel bagage als je maar wil, een caravan van 4.50 meter opbouw(totaal 1300kg) in Duitsland nog 110 rijden, gemiddeld 1 op 9 ondanks de bergen.Af en toe wel terug naar zijn 3 maar dat mocht de pret niet drukken.
Kortom wij zijn er erg blij mee.En de motor is onverslijtbaar.
Hou er wel rekening dat je voor onderhoud iets meer kwijt bent dan voor een personenwagen.Maar ja, wegenbelasting is maar 19 euro per maand.
Jumper 27C 1.9 D 1995 160.000 Km DC(6 zitplaatsen(voor een stoel ipv bankje)
Erik, ik denk dat je die groene van de buurman had moeten nemen…
Wat is iedereen bang van een beetje roest? Niet gewoon om aan oude auto’s te werken zeker?!
En een 19tD is best wel sterk genoeg. Ik zou zelfs meer durven zeggen: doordat het beestje moet werken, draait de turbo steeds goed mee en is er minder kans op aankoeken van roet!
Temeer daar het geen verhoogde versie betrof en er dus niet bijzonder veel windvang was. Veder was die maniakaal gekuist en gebruikt voor normale dingen…
Maar goed, die is weg nu. En ik weet wat het is om een 2.8 HDI te verlangen en tevreden moeten zijn met een 1.9td…
Bedenk dat mijn oude C35 RD een 2.5 liter platte diesel had, amper 60 pk, ruim 1.8 ton woog en overal (!) op kon! Niet snel, maar zoals een oude diesel dat doet: langzaam maar zeker. En met dik 300 000 km op de teller verstookte hij nog geen olie.
Dieter