4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

APK en Grote beurt bij Kwikfit & Co
JustShootMe
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 320

Gepost: 17 oktober 2004 10:04 PM
  [ # 46 ]

Da`s `n hele goeie ZX1.4i. Als je bij een beurt/reparatie niet aanwezig kunt/mag zijn; vraag dan of men de vervangen onderdelen voor je wilt bewaren. Toch nog een vorm van controle, niet?

Citroën XM-V6 (1990) - Citroën Xantia Break-1.9TD (1998) - Fiat Ducato LMC-camper (1987) - Jaguar XJ6L (1974) Jaguar XJ6-S3 (1985)- Jaguar X40 (1990) - Jaguar X40 (1993) - Jaguar XJ8 (2000) - Jaguar S-type (2004) - Lancia Flavia 2000i-coupé (1970) - Renault Fuego 2.0-automatic (1983)

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 15 januari 2006 12:44 AM
  [ # 47 ]

Ik heb ook wel een leuke kwik “fit” ervaring:

Mijn BX14RE (type1) voor een beurt naar de kwik fit gebracht. Uiteraard wilde ik er bij zijn, waar ik achteraf blij van ben. Het begon met olie verversen. Een monteur tapte de olie af en liep even weg voor het een of ander, kwam er een andere monteur aan die mijn auto wel even op een andere brug wilde zetten ZONDER OLIE in het carter! Ik heb meneer op tijd tegen kunnen houden. Toen ik weer een beetje bekomen was van de schrik gingen ze uitlijnen. Auto op de standaard, klemmen op de wielen en testen maar. De auto werd weer van de standaard gehaald en op de brug gezet. Helaas hebben ze niet gedacht aan het feit dat een BX wel eens zou kunnen inzakken als ie net van de standaard komt. Het gevolg was dus dat de klemmen van de achterwielen, die er nog op zaten, in de spatborden nestelden. Sindsdien had mijn BX vleugeltjes.

Het had ook zijn voordelen, de beurt hebben ze me gratis gedaan Smile En de schade hebben ze ook hersteld, niet zo mooi als dat het was, maar de vleugels waren grotendeels verdwenen.

My other car is a broomstick.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 15 januari 2006 01:22 AM
  [ # 48 ]
mathijs schreef:

Ik heb ook wel een leuke kwik “fit” ervaring:

Mijn BX14RE (type1) voor een beurt naar de kwik fit gebracht. Uiteraard wilde ik er bij zijn, waar ik achteraf blij van ben. Het begon met olie verversen. Een monteur tapte de olie af en liep even weg voor het een of ander, kwam er een andere monteur aan die mijn auto wel even op een andere brug wilde zetten ZONDER OLIE in het carter! Ik heb meneer op tijd tegen kunnen houden. Toen ik weer een beetje bekomen was van de schrik gingen ze uitlijnen. Auto op de standaard, klemmen op de wielen en testen maar. De auto werd weer van de standaard gehaald en op de brug gezet. Helaas hebben ze niet gedacht aan het feit dat een BX wel eens zou kunnen inzakken als ie net van de standaard komt. Het gevolg was dus dat de klemmen van de achterwielen, die er nog op zaten, in de spatborden nestelden. Sindsdien had mijn BX vleugeltjes.

Het had ook zijn voordelen, de beurt hebben ze me gratis gedaan Smile En de schade hebben ze ook hersteld, niet zo mooi als dat het was, maar de vleugels waren grotendeels verdwenen.

Shocked Nog een reden om er niet te komen!!

Test

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook