maar als je het weet en je stopt net nog op het nippertje is het toch wel zweten (dan wel niet zoveel als eric, maar toch)
Klopt…
effe klopt je hart dan…
ik zou nooit zo koelbloedig ( ? ) gereageerd hebben als eric denk ik…
hoed af!
Ooit gelezen in de Autoweek, iemand vroeg zich het verschil af tussen zijn snelheidsmeter en de boordcomputer.
Autoweek antwoordde, de snelheidsmeter heeft een afwijking, maar de boordcomputer geeft de werkelijke snelheid aan.
Ooit getest met een volvo V40 (leenauto), 134 op de teller, maar de boordcomputer gaf 125 aan.
rocco schreef:Klopt…
effe klopt je hart dan…
ik zou nooit zo koelbloedig ( ? ) gereageerd hebben als eric denk ik…
hoed af!
Het is meer een kwestie van geluk hebben en niet levensmoe zijn en dan reageren…
En zeker het motto: don’t try this at home.
Ik heb het gelukkig overleefd en kan het nog na vertellen. En last but not least, andere mensen heb ik ook geen schade berokkend, hoewel er waarschijnlijk wel mensen geschrokken zijn toen ik met grote snelheid tussen 2 auto’s doordook.
rocco schreef:(...) effe klopt je hart dan… (...)
Mijn hart klopt constant.
Maarruh, waar op je site kan ik lezen van dat avontuur Eric ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:rocco schreef:(...) effe klopt je hart dan… (...)
Mijn hart klopt constant.
Maarruh, waar op je site kan ik lezen van dat avontuur Eric ?
Gelezen. Das idd spannend.
Ik wou btw ff een link hebben omdat er niet bij stond om welk type het ging en ik had niet zoveel zin om die hele site door te ploeteren ops:
Schijt aan originaliteit.
ZX1.4i schreef:De auto was total loss verklaard maar kregen gelukkig meer van de verzekering terug wat ie ooit gekost heeft
Een beetje off-topic, maar kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met total-loss? De schade is meer dan de dagwaarde, dat begrijp ik wel, maar ik dacht dat je dan met zo een total-loss verklaarde auto niet meer de weg mee op mag?
Verder is het een mooi bakkie deze XM, staat ook op mijn verlanglijstje.
Maar helaas zijn ze duur in wegenbelasting, onderhoud en niet echt zuinig
Een auto kan economisch total-loss zijn ,maar ook technisch total-loss. In het eerste geval mag je em gewoon oplappen (moet je hem terugkopen van de verzekering nadat je je schadebedrag hebt gekregen)
is ie echter technisch total-loss….. dan moet ie rdw-gekeurd worden.
Althans, da’s mij verteld, en ik heb het ooit van dichtbij meegemaakt.
(een vrachtwagen pikte met zijn voorwiel-bouten in het voorwiel van de geparkeerde bx…... Die werd behoorlijk uit elkaar gerukt….. werd total-loss….uitbetaald, m’n pa em teruggekocht…t wrak zeg maar…. en opgelapt.) (2 maanden later reed mijn moeder em technisch, compleet, geheel, extreem toto…. het rechterportier tegen haar zijde.. en de passagiersstoel op schoot ) wel overleefd gelukkig
gr
Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen?
citroën is altijd zeer beschijden met de top snelheid weergeven.van een dyane zeegn ze dat ie 120 haalt,maar die van mij heeft de 140 al eens gehaald.eigenlijk alle citroëns die ik gehad hebben gingen harder als in het boekje stond,alleen mijn nieuwe xmmetje moet ik nog testen.ik denk dat ik na borculo nog maar ff een stukjeduitsland meepak.ik heb mijn rijbewijs toch wat te hard nodig.
beter langharig als kortzichtig