Citroen nieuws per model
- Citroen (Grand) C4 Picasso (16)
- Citroen 2CV (38)
- Citroen Adverteerders (2)
- Citroen Ami (7)
- Citroen Autosport (27)
- Citroen AX (7)
- Citroen Axel (4)
- Citroen Berlingo (11)
- Citroen Bevriende organisaties (3)
- Citroen BX (10)
- Citroen C-Elysée (2)
- Citroen C-Zero (9)
- Citroen C1 (5)
- Citroen C2 (3)
- Citroen C3 (18)
- Citroen C3 Picasso (5)
- Citroen C3 Pluriel (6)
- Citroen C35 (2)
- Citroen C4 (1928-1932) (1)
- Citroen C4 (2004-heden) (33)
- Citroen C5 (21)
- Citroen C6 (1928-1932) (3)
- Citroen C6 (2005-2012) (8)
- Citroen Citroën-organisatie (1)
- Citroen Concept Cars (32)
- Citroen CX (40)
- Citroen DS 3 (35)
- Citroen DS 4 (11)
- Citroen DS 5 (14)
- Citroen DS 7 (4)
- Citroen DS-nieuws (5)
- Citroen Dyane (2)
- Citroen Evasion (2)
- Citroen Evenementen (351)
- Citroen Forum (58)
- Citroen Garages (14)
- Citroen GS/GSA (10)
- Citroen HY (2)
- Citroen ID/DS (40)
- Citroen Jumper (2)
- Citroen Jumpy (16)
- Citroen Nederlandse clubs (1)
- Citroen Overig (271)
- Citroen Panhard (2)
- Citroen Saxo (1)
- Citroen SM (16)
- Citroen Traction Avant (14)
- Citroen Visa (8)
- Citroen Xantia (6)
- Citroen XM (11)
- Citroen Xsara (2)
- Citroen Xsara Picasso (1)
DS In de spotlights bij 34e editie NFF!
Amsterdam, 24 september 2014 DS is voor het eerst als sponsor verbonden aan het Nederlands Film Festival (NFF). Het Franse luxemerk wil zich daarmee nog nadrukkelijker profileren. Tijdens deze 34e editie worden de sterren letterlijk èn figuurlijk vervoerd in de chique en bijzonder vormgegeven DS 5.
Het Franse automerk Citroën is al jarenlang een veelgevraagd partner bij filmfestivals. Citroën introduceerde in 2010 met de DS 3 een premium lijn van autos, waarmee een regelrecht succesverhaal begon. Kort daarna volgden de DS 4 en DS 5. Inmiddels zijn er wereldwijd 500.000 DS-exemplaren verkocht, waarop Citroën besloot van DS een apart merk te maken. De 34e editie van het NFF is de eerste gelegenheid waar DS zich in Nederland als apart merk presenteert aan het grote publiek.
Logisch gevolg is dus dat de sterren tijdens het festival in een DS 5 worden vervoerd. Het merk DS past perfect bij het Nederlands Film Festival, aldus Gert Huizing, Marketingdirecteur van Citroën. Met name de DS 5 wordt ingezet tijdens dé premières van de nieuwste Nederlandse films, waarbij de sterren het bijzondere design en de akoestiek van deze auto live kunnen ervaren. Het thema van dit jaar is namelijk Film, Muziek, Filmmuziek! Bij de opening op 24 september zal de nieuwe DS 3 met bijzondere lichtsignatuur [full LED technologie] zijn licht laten schijnen op de rode loper.
Middels de DS Film Quiz op de nieuwe DS Facebookpagina https://www.facebook.com/DSNederland kan het publiek alvast in NFF-sferen komen, waarmee kans wordt gemaakt op 2 exclusieve tickets voor het Gouden Kalveren Gala inclusief diner, overnachting, vervoer naar de rode loper in een DS.
Het 34e Nederlands Film Festival vindt plaats van 24 september tot en met 3 oktober in het nieuwe NFF Festivalhart TivoliVredenburg en de Utrechtse bioscopen. Voor meer informatie kijk op www.filmfestival.nl of op https://www.facebook.com/DSNederland.
Persbericht: Citroën Nederland. Redactie en foto: 2d