Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (241)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (79)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (29)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (331)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (61)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën ZX Reflex 1.4i Break van DeMarco
Model | : ZX |
Type | : Reflex 1.4i Break |
Status | : Gesloopt |
Bouwjaar | : 1995 |
Kleur | : Bordeaux rood metalic |
Kenteken | : LR-NB-53 |
Afbeelding | geen afbeelding |
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Baan weg, auto v/d zaak weg. Even snel een andere station (2 kleine kids) zoeken. Natuurlijk een Citroen. Maar voor dit geld zo'n leuke auto? Ik snap het niet. Rijd goed, grote kofferbak (488l), ziet er nog goed uit, geen roest, start tot nu tot altijd. Misschien moet de ellende nog komen want dit kan haast niet anders.... Ruim 3 maanden verder zonder problemen, van de week (week 17-2010) nieuwe distributie riem, waterpomp, remmen, olie, filters, etc. Dus helemaal klaar. Op naar France van de zomer, ze kan er tegen. Ze is er nog (1-7-2011). Nog steeds veel km's voor weinig.Ze gaat nog steeds, goed voor goedkoop. Ondehoud 277,- per jaar, blijft gaan, he (31-10-2012). Word saai, blijft gaan met minimaal onderhoud. Rond de 170 euro p/j APK, beurtje etc. We zijn nu aan ons vijfde jaar bezig. Btw, inmiddels wel weer een auto van de zaak een VW. Dus laat mij maar lekker privé in een Citroën rijden. Ze is verkocht, gelukkig aan een liefhebber. Dus voor mij eindigt hier haar verhaal, 16-07-2014. |