Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (242)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (80)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (30)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (330)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (62)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën BX 14 TE van ROELXYZ
Model | : BX |
Type | : 14 TE |
Status | : Dagelijkse auto |
Bouwjaar | : 1989 |
Kleur | : Wit |
Kenteken | : 04-01-1990 |
Afbeelding | geen afbeelding |
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Fijne auto, ik heb hem al jaren. Gekocht van een oude man bij 98.850 km., altijd binnen gestaan, echt, totdat ik hem kocht in 2003. Bij +/- 130.000 km. distributieriem vervangen. Ik rijd er ongeveer 10.000 km. p/j mee. Geen ernstige problemen heb ik ermee, allemaal normale tijd en km. gebonden onderhoud: automatische choke naar z'n grootje en vervangen door een handchoke, de weber carb zit er nog gewoon in; radiateur vervangen, veerbollen op druk, wat retourleiding en de aansluiting van de veerpoot vervangen; revisie draagarmen achter; wat poreuze slangen en rubbers vernieuwd; bobine, ontstekingscassette, vonkverdeler en vonkvervroeger gerepareerd, veerbollen op druk gebracht en dat was het wel zo'n beetje in 8 jaar tijd Alleen lekt er nu een beetje bij de 5de veerbol, ik weet nog niet of dat een slang is of de bol zelf, maar dat ontdekken we snel genoeg Fijne auto, ben erg in m'n sas met het zwevend tapijtje |