Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (241)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (79)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (29)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (331)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (61)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën 2CV 2CV6 Club S6 van Toby1dje
Model | : 2CV |
Type | : 2CV6 Club S6 |
Status | : Anders |
Bouwjaar | : 1986 |
Kleur | : Wit |
Kenteken | : SF-LB-20 |
Afbeelding | geen afbeelding |
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Het is een zogenaamde 'Duitse' 2CV6 Club met S6 motor. Dus o.a. met - hoofdsteunen vr - rugleuning bestuurdersstoel is verstelbaar - beschermbeugels rond daksluitings klemmen - zwarte beschermplaatjes om deurscharnieren v㳳ór - zwarte beschermstukken op 'scherpe' kanten van de bumperhoorns - standaard gordels achterin, met ophanghaak naast achterruit - afwerkstrips om de dakrand en om de middelste dak dwarsbalk Ze is wit, en ze is voorzien van chromen ronde koplampen met geel licht. Ik heb haar al sinds maart 1999, gekocht van een goede vriend voor een mooi prijsje. Ik heb haar tot okt. 2000 gebruikt als dagelijkse auto, waarna ik i.v.m. de vele km's woon-werk verkeer een andere auto (C15) gekocht heb, om haar te sparen. Vanaf april 2001 staat ze onderdak in een garage en wordt alleen gebruikt als 'mooi weer' auto, zowel recreatief als af en toe voor woon-werk verkeer. In 2005 heb ik haar (optisch) helemaal opgeknapt voor onze bruiloft, waarbij zij uiteraard de trouwauto was. Toen zijn o.a. de bumpers, koplampen en sierstrippen vervangen voor nieuw en alle 4 de deuren en de motorkap en de spiegels en grille voor zeer goede 2-de hands exemplaren. Omdat ze nu altijd onderdak staat en alleen met mooi weer gebruikt wordt, is ze nog steeds in goede conditie. Alleen de motor moet een keer vervangen worden, geeft te weinig power en lekt olie. Maar deze relatief dure operatie is niet echt de moeite waard gezien de weinige km's die ik er per jaar mee rijdt. |