Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (242)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (80)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (30)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (330)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (62)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën Dyane Dyane 6 Confort van Toby1dje
Model | : Dyane |
Type | : Dyane 6 Confort |
Status | : Verkocht |
Bouwjaar | : 1983 |
Kleur | : Beige |
Kenteken | : SF-21-LS |
Afbeelding | geen afbeelding |
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Dit was mijn tweede auto. Aangeschaft omdat ik mijn eerste auto (2CV6 Club 1982) een jaar stil wou zetten om op te knappen. Een jaar lang met heel veel plezier in gereden, toch wat luxer en een stuk sneller dan een 2CV. Daarna wel weer verder in de 2CV, want 2 auto's rijdend houden en in de verzekering en belasting was me als 'arme' student te veel. De Dyane is in de garage beland, waar ze 2 jaar stilgestaan heeft. Daarna APK klaar laten maken door de 'goedkope' garage omdat mijn vader vervoer nodig had. Hij heeft er een half jaar met veel plezier in gereden, waarna hij een lepO asroC kocht (#$!&&%^$ !!!) 2 maand later heb ik toen de Dyane maar verkocht, er stond nu immers APK op, dus een goed moment om dat te doen. Mooie prijs voor gekregen en de kopers hebben haar volledig gerestaureerd, wat echt zeker nog de moeite waard was. Ik heb deze auto gehad van juli 1997 tot sept. 2000. Ik heb haar als dagelijkse auto gebruikt van aug. 1997 tot juli 1998. Mijn verder heeft hem regelmatig gebruikt van jan. tot juni 2000. |