Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (242)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (80)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (30)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (330)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (62)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën BX 14 van Poekoek
Model | : BX |
Type | : 14 |
Status | : Verkocht |
Bouwjaar | : 1990 |
Kleur | : Rouge Furio |
Kenteken | : YV-30-YZ |
Afbeelding |
|
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Mijn derde BX en auto, wat een fantastisch ding was het toch! Absoluut een mega strak ding om te zien, echt nog knal en knal rood toen ik 'm kocht (en verkocht een jaar later). Auto had 18 jaar binnen gestaan, maar wel een forse 263k op de teller. Erg veel plezier gehad aan deze auto, die 1400 TU injectie motor was verrassend pittig en viel me niets tegen. Het enige wat ik minder kon waarderen was het hoge toerental op de snelweg. Motor was nog erg fit, kon je bijvoorbeeld halen uit het enorm lage verbruik wat ik af en toe wist te scoren (1 op 16,5!). |