Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (241)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (79)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (30)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (331)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (61)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën Xsara Picasso Difference II van CoertP
Model | : Xsara Picasso |
Type | : Difference II |
Status | : Dagelijkse auto |
Bouwjaar | : 2004 |
Kleur | : Gris metallic |
Kenteken | : 20- PB-HD |
Afbeelding |
|
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Afgezien van de beperkte axiale verstelling van het stuurwiel is dit een comfortabele auto. De prestaties zijn niet die van een racewagen, maar daarvoor koop je geen Xsara Picasso. Er kan verbazingwekkend veel in(!) Foto's komen nog: heb dit hele jaar nog geen foto van de auto genomen (en dat is voor mijn doen best bijzonder....) |