Categorieën
- Citroën (Grand) C4 Picasso (242)
- Citroën 2CV (354)
- Citroën Ami (80)
- Citroën AX (156)
- Citroën Axel (8)
- Citroën Berlingo (168)
- Citroën BX (546)
- Citroën C-Zero (1)
- Citroën C1 (104)
- Citroën C15 (32)
- Citroën C2 (45)
- Citroën C25 (6)
- Citroën C3 (170)
- Citroën C3 Picasso (30)
- Citroën C3 Pluriel (64)
- Citroën C35 (30)
- Citroën C4 (1928-1932) (6)
- Citroën C4 (2004-heden) (293)
- Citroën C5 (330)
- Citroën C5 X (4)
- Citroën C6 (1928-1932) (1)
- Citroën C6 (2005-2012) (89)
- Citroën C8 (26)
- Citroën Concept cars (2)
- Citroën CX (406)
- Citroën DS 3 (199)
- Citroën DS 4 (37)
- Citroën DS 5 (49)
- Citroën DS 7 (6)
- Citroën DS 9 (1)
- Citroën Dyane (64)
- Citroën Evasion (9)
- Citroën GS/GSA (152)
- Citroën HY (26)
- Citroën ID/DS (402)
- Citroën Jumper (17)
- Citroën Jumpy (28)
- Citroën LN/LNA (15)
- Citroën Méhari (18)
- Citroën Nemo (2)
- Citroën Overig (40)
- Citroën Panhard (2)
- Citroën Saxo (185)
- Citroën SM (41)
- Citroën SpaceTourer (2)
- Citroën Traction Avant (62)
- Citroën Visa (105)
- Citroën Xantia (317)
- Citroën XM (260)
- Citroën Xsara (246)
- Citroën Xsara Picasso (153)
- Citroën ZX (131)
Citroën GS/GSA Club van SDV
Model | : GS/GSA |
Type | : Club |
Status | : Erbij-Stalling-Tourauto-Etc |
Bouwjaar | : 1983 |
Kleur | : |
Kenteken | : |
Afbeelding |
|
Comfort |
: gemiddeld : |
Prestaties | : gemiddeld : |
Betrouwbaarheid | : gemiddeld : |
Kosten | : gemiddeld : |
Overall | : gemiddeld : |
Opmerkingen |
|
Gevonden in 1995 op de sloop terwijl ik op zoek was naar onderdelen voor mijn 2CV6. Was net binnen, 65.000km op de teller en GEEN ROEST, NERGENS, ook niet de wielkasten achter... Na verschillende roestbakken gezien te hebben, MOEST ik deze hebben. En voor 300 wilde ik deze wel even redden van de pers, want daar ging ie na enkele dagen heen wegens geen vraag naar onderdelen... Was van een oude man die niet meer mocht rijden wegens zijn hart. Zijn dochter heeft er even mee gereden, vandaar vast de 2 deuken LV (GRRRR!) 2de hands uitlaat erop gezet en blanco APK. Daarna 5 bak lange verhouding erin gezet en probleemloos mee gereden als dagelijkse auto tot 125.000km. In 1997 in dry storage gedaan nadat ik een BX GTI 16V als vervangwagen kreeg (en niet meer terug wilde geven, haha) In 2008 van stal gehaald. Eindelijk de wurgende Solex vervangen door een Weber (wat een verschil!). Recent oliethermometer gemonteerd (oliedruk meter komt er ook als ik de sensor gemonteerd krijg). Ohja, heb de deuken nooit hersteld, vind geen carrossier die de job WIL doen... |