Hallo,
Afgelopen week zag ik een C4 met 16” velgen die ik nog op geen enkele andere C4 zag (en ik let erg op C4 velgen sinds ik zelf een C4 Business rij met lelijke 15” velgen…)
Ziehier de foto’s
Iemand deze velgen al gezien? Ik vind ze lijken op de Baïkalvelgen van de Grand C4 Picasso maar ‘t zijn zeker deze niet.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Wellicht een accessoirevelg? Je zou eens in een accessoirefolder bij de dealer kunnen kijken. (helaas kun je op de website alleen nog de accessoireprijslijst zonder foto’s downloaden)
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Of een ‘aftermarket’ velg met een citroën logo op de naaf ipv het velgenmerk zelf.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Totaal aantal Berichten: 15708
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Het is wat mij betreft in elk geval een lelijke velg
mwoh, ik heb ze beroerder gezien hoor. Eigelijk vind ik het best een nette velg voor een C4. Ding doet me overigens wel denken aan de velgen die ik destijds onder m’n opel astra sport had. Dat was ook 16"LM.
Het lijkt me overigens wel een troen ontwerp.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Qua vormgeving komen ze duidelijk uit dezelfde fabriek als de 16” Baikal velgen.
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
bij mn dealer staat er een binnen met deze velgen , dus wel orgineel citroen
Totaal aantal Berichten: 7
- C1 Ambiance
- (Grand) C4 Picasso 1.6THP Ligne Business
Even zoeken en met succes, dit zijn de Milena velgen van Citroen.
Linkje (weet niet of hij zo direct werkt omdat er beveiliging op zit): http://c2c4frenchclub.com/showthread.php?t=4184&highlight=Milena
Frank
Thx frankieboy! Ik vind ze wel mooi Moest mijn C4 van mezelf zijn, en niet van mijn werkgever, hadden deze goeie kans om er onder te komen
Ik was bij de dealer gisteren en in de nieuwe brochure zag ik de Milenavelgen staan als accessoire.
Ook opgemerkt dat de nieuwe C4’s nu met grotere zijspiegels geleverd worden (zoals op C3 & C5). De originele zijn mooier, maar de nieuwe staan ‘m wel stoer!
deze velgen ken ik
zitten standaart geleverd onder een zwarte C4 berline met zwart wit geblokt dak
ik heb ze zelf onder mijn ZX zitten