Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
daarstraks een lichtblauwe type2 diesel met nieuwe platen op de 2e oude heselaan in Nijmegen.
Volgens mij is dat een forumlid.
Tenminste, als het deze was:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- CX 2200
- CX 2200
daissum. Zou ie weten dat ie vlak langs 3 type1’s met nieuwe platen is gereden vanmiddag?
Ik heb hem een aantal jaar geleden ook al gespot (en hij staat nogsteeds op dezelfde plek).
Kenteken: PN-52-NY - vervaldatum APK: 20-09-1996…
(de CX staat er nogsteeds naast)
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
deur63 schreef:
Ik heb hem een aantal jaar geleden ook al gespot (en hij staat nogsteeds op dezelfde plek).
Kenteken: PN-52-NY - vervaldatum APK: 20-09-1996…
(de CX staat er nogsteeds naast)
Wat triest om een zo’n zeldzame BX te zien verpieteren.
Staat ie bij een garage? Is er nog hoop voor?
Overigens komt ie wel uit een kentekenrijtje van andere BX’en, zoals deze BX 14 basis en deze (reeds gesloopte) Leader:
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
woutersmits schreef:daissum. Zou ie weten dat ie vlak langs 3 type1’s met nieuwe platen is gereden vanmiddag?
Dat weet ie
Vlak om de hoek, al eens staan bewonderen!
De TRD staat nu op de Schependomlaan 18, naast de Deauville.
Overigens gisteravond voor het eerst de ANWB nodig gehad voor de dame… Multiriem (of hoe zo’n ding ook heet) van de dynamo was er af gelopen. Op zich zo gefixt, maar waar haal je zo’n ding om half 11 ‘s avonds en je moet nog 80 km naar huis. Riem lag er ook pas 20.000 km (oktober 2009) op. Maja, kan gebeuren, het is er alweer vergeven.
Een hele kolonie BX’en in een straal van 100 meter hier :p
Edit: Nog vergeten: JEEEEEUJ!!! GESPOT!!!! :p
XBXG schreef:
Staat ie bij een garage? Is er nog hoop voor?Overigens komt ie wel uit een kentekenrijtje van andere BX’en, zoals deze BX 14 basis en deze (reeds gesloopte) Leader:
Hij staat al jaren op dezelfde plaats, ik heb hem (ik meen) 4 jaar geleden ook gespot, op dezelfde plek, helemaal groen van de viezigheid. Ik heb die foto’s ook nog staan.
klik! en klik! en klik! en klik!
Mijns inzien is er weinig hoop, er staat een CX naast waarvan de apk ook verlopen is. De APK van de bx verliep in ‘96, die van de cx in ‘97.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
5x BX, w.o. een 4TC, een break met een vreemde neus en een BX die achter heel laag hing en in een bijzondere kleur die op Cassis Nacre leek. Deze was tevens voorzien van C3 velgen en een Citroen Forum KPH;
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
CitroenAZU schreef:een BX die achter heel laag hing en in een bijzondere kleur die op Cassis Nacre leek. Deze was tevens voorzien van C3 velgen en een Citroen Forum KPH
Ik ben z’n naam even kwijt, maar da’s idd de ex van een forummer. Ook de naam van de kleur ben ik helaas even kwijt, maar is niet Cassis Nacré. Hogervp weet ‘t vast onmiddelijk
Edit: Rouge Opera.
Achterste hoogteregelaar doet kennelijk even niet mee, lijkt me niet lekker rijden zo
Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
als ik me niet vergis stond deze op marktplaats met een kapotte hd-pomp, helaas dus geen koper voor gekomen want deze gaat als conservenblikje verder door het leven
http://62.95.94.132/albums/album20/6_2.jpg
edit: werkt dit wel?
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Helaas, alleen een plaatje van 123ignition.nl
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
- CX 2200
- CX 2200
Allochteun schreef:woutersmits schreef:daissum. Zou ie weten dat ie vlak langs 3 type1’s met nieuwe platen is gereden vanmiddag?
Dat weet ie
Vlak om de hoek, al eens staan bewonderen!
De TRD staat nu op de Schependomlaan 18, naast de Deauville.
Overigens gisteravond voor het eerst de ANWB nodig gehad voor de dame… Multiriem (of hoe zo’n ding ook heet) van de dynamo was er af gelopen. Op zich zo gefixt, maar waar haal je zo’n ding om half 11 ‘s avonds en je moet nog 80 km naar huis. Riem lag er ook pas 20.000 km (oktober 2009) op. Maja, kan gebeuren, het is er alweer vergeven.Een hele kolonie BX’en in een straal van 100 meter hier :p
Edit: Nog vergeten: JEEEEEUJ!!! GESPOT!!!! :p
Aha, is het de jouwe! Die deauville heeft al even niet meer gereden of wel?
Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
De Deauville staat idd sinds oktober stil, is ook geschorst.
Ik heb er eerst nog naar gekeken om hem te verkopen, maar dat gaat niet lukken.
De achteras is namelijk ietwat krom. Uiteraard kan ik hem verkopen zonder dat te vertellen, maar daar hou ik niet van.
Deze BX heeft ooit een aanrijding gehad in de flank, jaren geleden bij de vorige eigenaar. Ik kocht hem toendertijd bij een garage die dit niet meldde, maar na contact met de vorige eigenaar wist die te vertellen er nooit last van te hebben.
Alleen reed de beste man hooguit 2/3000 per jaar…
Tijdens het rijden merk je er weinig van, maar het heeft me in 40.000 km wel 3 keer een nieuwe achterband gekost. Slijt steeds schuin af. En dan ga je het wel merken .
Ook zijn de voorpoten slecht.
Vandaar dat ik hem geschorst heb. De carosserie is nog prima namelijk, dus wie weet wordt het ooit nog een projectje. En als je hem laat slopen is ie definitief van de weg, das ook zo zonde..
deur63 schreef:XBXG schreef:
Staat ie bij een garage? Is er nog hoop voor?Overigens komt ie wel uit een kentekenrijtje van andere BX’en, zoals deze BX 14 basis en deze (reeds gesloopte) Leader:
Hij staat al jaren op dezelfde plaats, ik heb hem (ik meen) 4 jaar geleden ook gespot, op dezelfde plek, helemaal groen van de viezigheid. Ik heb die foto’s ook nog staan.
klik! en klik! en klik! en klik!
Mijns inzien is er weinig hoop, er staat een CX naast waarvan de apk ook verlopen is. De APK van de bx verliep in ‘96, die van de cx in ‘97.
Triest om te zien hoe iemand zo’n leuke BX maar laat staan…
beerpeet schreef:CitroenAZU schreef:een BX die achter heel laag hing en in een bijzondere kleur die op Cassis Nacre leek. Deze was tevens voorzien van C3 velgen en een Citroen Forum KPH
Ik ben z’n naam even kwijt, maar da’s idd de ex van een forummer. Ook de naam van de kleur ben ik helaas even kwijt, maar is niet Cassis Nacré. Hogervp weet ‘t vast onmiddelijk
Dave.
Ami 8 Club (1970)