Hoi,
Ik heb de volgende vraag. Ik heb een Bury CC9060 Smart carkit met de AC5120 schakelbox welke ISO connectoren heeft. Kan ik deze zonder problemen achter de originele autoradio zetten?
Alvast bedankt.
Miquel
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Lijkt mij een kwestie van plug & play…
Je hebt wel nog een verloopstekker van ISO naar PSA-radio stekker nodig. (ISO2CAR)
Het kan hooguit zijn dat de geschakelde en constante plus verwisseld moeten worden.
Ik heb zelf een parrot op zo’n manier achter de radio geïnstalleerd en tot nu toe (al 3 jaar) geen problemen.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Ik heb hem er onder tussen inzitten en alles werkt. Alleen ben ik er nog niet zeker van of de geschakelde en constante plus wel goed zitten. Ik heb het idee dat de carkit niet uitgaat als ik de auto verlaat. Mijn telefoon blijft nl een verbinding houden na het verwijderen van de contactsleutel.
Bij mij zaten in eerste instantie de geschakelde en constante plus ook niet goed.
Een kwestie van even de draden verwisselen.
Het makkelijkste doe je dat door ze op de plaats van de zwevende zekeringen om te wisselen.
Bij de Bury schakelbox kun je de rode en de blauwe draad volgens mij zelf omdraaien. Dit staat op blz 13 van de handleiding. Ik ben echter niet zeker van de ISO stekker aansluitingen van de auto. Op volgens mij pin 7 heb ik een roze draad zitten en geen rode.
Heeft iemand misschien wel een duidelijk ISO pin aansluitingen overzicht van de XSARA Picasso?
Dat is precies wat ik bedoel. (pag 13 van de handleiding)
Ik zou niet aan de stekker van je auto gaan peuteren!
Wissel de draden om en je kunt gelijk zien of het werkt.
(en nee, er gaat niets stuk als je deze twee omwisselt. Er staat op allebei namelijk +12 volt. Alleen staat het op de ene continue en op de andere pas als je de contactsleutel draait)
Ik ga het proberen. Bedankt.