duurde ff voordat ik het door had,
maar we hebben hier wel een goede kandidaat voor de once in a lifetime MEGA kick award
Totaal aantal Berichten: 148
- Xsara Picasso 2.0 HDI
rocco schreef:Ik vind het eng te lezen dat er zo met auto’s omgegaan wordt, en dat er blijkbaar niks op gezegd wordt bij keuring etc.
Okee, ik ken niks van metaalconstructies, maar veilig kan het niet zijn.
‘trek hem maar weer recht’ na een perte totale… Nee, sorry, maar ik heb genoeg chemie gehad om te weten dat het metaal zijn goeie eigenschap(pen) kwijt is.
Dat lijkt mij ook, ook al ben ik maar een simpele bioloog. De auto blijft toch ergens een zwakke plek houden. Een collega van mij kocht een tijdje terug een Renault Grand Espace die schade had gehad. De auto was vrij nieuw, en volgens hem hoefde hij alleen maar rechtgetrokken te worden, en dan had hij heel goedkoop een hele luxe, vrij nieuwe auto. Jullie begrijpen wel dat bij mij de woorden Renault, schade en rechttrekken nog lang door mijn hoofd hebben gespookt! Later bleken zijn banden op een vreemde manier te slijten, maar ja, hij had nog steed een koopje. Sommige mensen leren het nooit…..
Een schade hoeft niet meteen te betekenen dat de auto nooit meer goed zal zijn. Maar het hangt er wel vanaf waar de schade zich bevindt lijk mij zo.
“Sure it’s quiet, for a diesel. But that’s like being well-behaved… for a murderer.”
Kijk ook eens op: http://xsara-picasso.mijnalbums.nl/
Totaal aantal Berichten: 527
- Xantia 1.8i 16v
Ik bedoelde te zeggen dat van 2 schade bakken 1 auto maken niet onveilig hoeft te zijn…..
Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Zo erg ziet deze schade er nou ook weeer niet uit. Zie erg vaak veel ergere klaargemaakt worden.
Totaal aantal Berichten: 794
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Toch een mooi verhaal deze auto. Ik kwam de auto zojuist weer tegen hier in Den Haag, stond netjes geparkeerd op de Groot Hertoginnelaan. Ze heeft weer een frisse APK en staat er gewoon goed bij.
Ik denk dat destijds de schade gewoon goed gerepareerd is.
Ik zie geen enkele reden om te denken dat dit een onveilig raar exemplaar is…
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?
Totaal aantal Berichten: 99
- Xantia 1.8 i X
- Xantia 1.8 16V Pallas
- C5 2.0i 16v Ligne Prestige break
- Xsara Picasso 1.8I 16V
- C8 2.2i 16v ligne ambiance
Mulder schreef:Er zijn bedrijven die van twee Audi’s (OK, OK…) met respectievelijk vreselijke voor- en achterschade weer 1 auto maken. Doorzagen en weer aan elkaar plakken, zeg maar. Deze auto’s zijn zelfs door de fabriek goedgekeurd en zouden dus aan alle vereisten moeten voldoen. Er kan dus een hoop, wil ik maar zeggen…
Hoe denk je dat ze limosines maken word ook de auto in 2en gezaagd en er een stuk tussen gezet en de onderkant verstevigd e.d
Ik persoonlijk zou me niet veilig voelen in een auto die uit 2 delen bestaat zoals jij net beschrijft… ik heb ze zeker gezien en had er bijna 1 gekocht maar was vantevoren gewaarschuwd !!!
Dan zal het deze wel zijn: plaatje
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Gezien de eerste post, is de auto dan tevens overgespoten in een andere, ogenschijnlijk originele Xantia kleur
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
En het lijkt ook een t2 (achterlichten), en met dat kenteken lijkt me dat niet het geval
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 794
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Nee dat is ‘m niet, heeft een donkerder kleurtje volgens mij dat van de originele foto…..
Niks raars mee dus…..
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?