link Wordt d’r niet vrolijk van….....
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Ik voel een terugroepactie komen…
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 1802
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Lang leve reactie-recycling.
Gelukkig zijn er hier geen elanden. Niets dus om je zorgen over te maken, je kan hem nog gewoon veilig kopen.
Maar alle gekheid op een stokje, wat ik zo flauw vind is dat de Nemo nu alle negatieve publiciteit krijgt, terwijl dit dus bij de Bipper en Fiorino zonder ESP net zo hard zou gebeuren. Omdat toevallig de Fiorino hier ESP had en de Nemo voor de Bipper getest wordt, komt de Nemo in alle titels te staan…
Inderdaad beetje jammer dat er op veel blogs gereageerd wordt met de standaard uitspraken over Franse rommel etc. Terwijl de A-klasse jaaaaren geleden al faalde.. Kennelijk vergeet men dat snel. En wat ik nog nergens gelezen heb ik de uitspraak van de ADAC-man in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVdx8E (bij 2:00). PSA gaat direct over tot actie en gaat ESP op de Nemo en Bipper monteren vanaf juli 2010.
Zie ook - 3e alinea: http://www1.adac.de/adac-im-einsatz/motorwelt/m_archiv/Pressemeldungen/Ausweichtest_2010.asp de Nemo/Bipper wordt ‘künftig serienmäßig’ (standaard) met ESP uitgerust. Al met al zonde van de negatieve aandacht voor de Nemo, denk ik.
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Oeps, daar gaat de buitenspiegel
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Wel zorgwekkend dat auto’s tegenwoordig een computer nodig hebben om een beetje acceptabel op de weg te blijven in extreme omstandigheden… Een beetje water erbij en je hebt een dweil.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Oeps…. de beelden waren al geplaatst.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Ik overweeg een Nemo te kopen (diesel). Weet iemand of er momenteel al ESP voorzien is? En sinds wanneer (want het gaat om een auto uit de stock).
1,4i image