HALLO!
Ik heb laatst een auto-oplader voor mn iphone gekocht van Belkin (goed merk, doet het ook in andere auto’s), maar die werkt niet in mijn fantastische BX
Rare is dan de sigarettenaastekert die er in zit wel werkt…
Wie weet hoe dit komt, en hoe ik dit op kan lossen?
Thanks!
Bart
(Ex-) Honda CM400t
Honda Supermagna
(Ex-) BX 16TGi 1992
C2 1.4i 2004
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Waarschijnlijk is de voorkant van het deel dat je in de aansluiting steekt bol? Ik heb ook opladers gehad die het niet deden, allemaal omdat ze bol waren aan de voorkant en daardoor het contact in de aansluiting niet raken.
Eveneens ben ik tevens ook.
Mijn IPOD wil ook niet opladen in de BX. Het lampje van de oplader brandt wel maar daar stopt het dan ook ??
Ik heb zojuist de dealert gesproken, twee zelfs, omdat ik niet zeker wist of de eerste het bij het juiste eind had. De eerste zei namelijk dat ik het stekkertje rond moest draaien tot de + polen op de contactjes zaten. Nu heb ik dat zelf ook al geprobeerd, dus ik denk niet dat dit het probleem was. Even later de officiële dealer (en niet de merkgarage) gebeld. De meneer die ik sprak had hetzelfde probleem met zijn nokia-oplader. De + polen raken de contactjes niet, niet omdat ze niet goed gedraait zitten, maar omdat ze er niet bij kunnen wat betreft lengte. Er zijn kennelijk geen verloopstukjes voor of zo, en die wil ik ook niet, want dan heb je weer zo’n gigantische unit in je auto hangen. Misschien kan ik zelf de polen (die ronde plaatjes boven en onder op bovenstaande plaatje) wel verlengen, waardoor ze wel contact maken.
Ik laat mijn uiteindelijke oplossing nog wel weten!
(Ex-) Honda CM400t
Honda Supermagna
(Ex-) BX 16TGi 1992
C2 1.4i 2004
Misschien als je nou een soort hub als deze test? Wellicht maakt deze net wel contact.
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Logo CoolBlue
“Deze afbeelding bevindt zich op de servers van CoolBlue B.V. en wordt zonder toestemming gebruikt.”
En geen plaatje van het ding dat je bedoelt
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
ik bedoel een verloop van sigaret stekker naar usb. Ik probeer nog een plaatje.
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Nee plaatje heb ik eerder gepost. Is er een van belkin. Nummer en zo weet ik niet precies. Probleem is trouwens al verholpen. Heb bij halfords een nieuwe plug gekocht, die dr in gezet (was nog lang niet zo gemakkelijk als het klinkt) n toen werkte het weer. Hij steekt er alleen nog best een end uit, maar dat is alleen maar uiterlijk.
(Ex-) Honda CM400t
Honda Supermagna
(Ex-) BX 16TGi 1992
C2 1.4i 2004