Navigatie in mijn C4
basjuuh
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7

Gepost: 12 mei 2010 04:20 PM

Hoi allemaal,

Volgende week ga ik particulier een C4 kopen. In deze auto zitten alle opties, behalve het navigatiesysteem.

Ik ben nogal veel op de weg, op verschillende plaatsen, vandaar dat ik er heel graag een navigatiesysteem in wil. Ik wil dit systeem in laten bouwen.

Op het gebied van inbouwen ben ik echt een leek, nu wil ik jullie hulp inschakelen.

Wat ik graag zou willen is een navigatiesysteem met de volgende opties:
- Radio
- CD/DVD/MP3
- Carkit op bluetooth
- Navigatie Westeuropa
- MP3/USB aansluiting
- Zo groot mogelijk scherm

Dit zijn de opties die het meest noodzakelijk zijn voor mij. Nu is mijn vraag, is de mogelijkheid er om de bediening van het stuur gewoon te laten werken op een inbouwsysteem en welk systeem kan ik daarvoor het best pakken. Op zich maakt het me niet zoveel uit wat voor merk het is, als de kwaliteit maar perfect is.

Ik wil voor dit grapje rond de 8 a900 euro besteden.

Hopelijk kan iemand me verder wegwijs maken in deze procedure.

Dankjewel,
Bas

Profiel  

JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 583

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 12 mei 2010 04:51 PM
  [ # 1 ]

ik heb dit systeem en dit systeem op ebay zien staan.
Op het duitse C4 forum heeft iemand dit ingebouwd.

Aardige prijs, maar over de kwaliteit durf ik niets te zeggen….

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  

basjuuh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 mei 2010 05:20 PM
  [ # 2 ]

Dankje voor de snelle reactie. De systemen ‘ogen’ wat mij betreft best aardig ook, ik zal is proberen contact te leggen met de oosterburen, want het zou in vergelijking met bijvoorbeeld een pioneer systeem, een koopje zijn?

Profiel  

Marcel174
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 152

- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Gepost: 12 mei 2010 05:52 PM
  [ # 3 ]

Systeem is ook in NL te koop en zij kunnen het ook voor je inbouwen. Erg handig als je een leek bent met dit soort dingen.

Wellicht kan je voor die prijs bij hen afdingen dat zij het gratis inbouwen door aan te geven dat deze via Ebay stukken goedkoper is?

Ben wel heel erg benieuwd als je dit systeem laat plaatsten wat je bevindingen zijn. Heb nl zelf erg interesse in dit systeem maar heb eerst andere prioriteiten voor mijn auto.

http://link.marktplaats.nl/345011883

Gr Marcel

Profiel  

basjuuh
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 mei 2010 06:48 PM
  [ # 4 ]

Van de ene kant ben ik bang om het te kopen en later te ontdekken dat het toch niks is.. Vooral als je het in Nederland voor 800 eutjes in laat bouwen, daar kan ik ook een pioneer systeem voor in laten bouwen… +100E dan Wink maar daar zou ik niet zo mee zitten, heb ik wel quality

Van de andere kant ziet het zoals ik al zei best goed uit, alleen kan ik nog niet lezen hoe de bevindingen van dit systeem zijn in Duitsland omdat mijn account niet geactiveerd wordt… Niemand die jullie kennen heeft m ook toevallig ingebouwd?

Heeft iemand toevallig ervaring met een Pioneer systeem in de C4 die ook nog is werkt op de stuurbediening? Wat gebeurt er eigenlijk met die functies die je normaal op je ‘oranje schermpie’ ziet, die gaan verloren of zijn die weer ergens anders af te lezen?

Profiel  

Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 285

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 13 mei 2010 05:52 PM
  [ # 5 ]

Zie deze link: http://www.autoprotech.nl/Webshop/index.php?page=details&prod=21&cat=17&group=3

Info komt dus op het nieuwe scherm te staan.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook