14 van de 15
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 Volgende > 

CX Prestige Chapron op AutoRAI
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17406

- CX 2400 Super
Gepost: 01 maart 2011 10:25 PM
  [ # 196 ]

Ondanks de verbroedering met de Morgan-club is het toch wel een domper dat we verloren hebben. Maar als La Léo contact met de organisatie opneemt, dan komt het vást alsnog goed!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 01 maart 2011 10:26 PM
  [ # 197 ]

Confused

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3000

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 01 maart 2011 10:26 PM
  [ # 198 ]
par eXeMple! schreef:

De truc die Jaap beschrijft, werkt bij mij niet…

Toch jammer, bij mij werkte ‘t een tijdlang perfect, had de hele nacht door kunnen gaan. Ik denk dat de CX aanhangers maar vooral Morgan supporters hier vandaag ook dankbaar gebruik van hebben gemaakt…..?

]

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1412

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 01 maart 2011 10:32 PM
  [ # 199 ]

Sportief verliezen vind ik niet erg, maar het wordt anders als de winnaar het te danken heeft aan ‘vreemde’ clubs: in het buitenland en uit de TVR-hoek. Wij gaan toch ook geen Peugeot-clubs benaderen voor zo’n poll? Wat mij het meest steekt, is de actieve rol van de importeur hierin, zoals geschetst door de Morgan-liefhebber die op dit forum heeft gepost. Nimag behoort tot de afzeggers van de AutoRAI, maar sluist nu wel via een achterdeurtje gratis een Morgan binnen. Dat vind ik erg onfatsoenlijk en onsportief.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 01 maart 2011 10:33 PM
  [ # 200 ]
JaapJ schreef:

... had de hele nacht door kunnen gaan.

Jaap! Waarom heb je dat niet gedaan…??! Mr. Green  Wink

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17406

- CX 2400 Super
Gepost: 01 maart 2011 10:39 PM
  [ # 201 ]

Nee hoor “cxfanatic”, dat is niet onsportief, maar inventief. Wij hebben ook wat graag de stemmen van onze Belgische forum-leden geaccepteerd, dus stemmen uit andere landen gelden ook. Een volgende keer (als die er komt), moeten we ook gewoon buitenlandse clubs en fora benaderen.

Edit: mijn stemmen kwamen ook niet uit Nederland, maar ík vond ze geldig Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6145

Gepost: 01 maart 2011 10:39 PM
  [ # 202 ]
cxfanatic schreef:

Dat vind ik erg onfatsoenlijk en onsportief.

Ik vind het pas onsportief als je je verlies niet kunt nemen. Zowel wij als de Morgan fans hebben ALLE mogelijkheden tot stemmen die er waren zo creatief mogelijk proberen te benutten. Zij waren iets creatiever of misschien wel fanatieker en wij moeten nu niet gaan zitten kniezen hoor. Wink

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 01 maart 2011 11:21 PM
  [ # 203 ]

En een stickertje plakken van de CX-club op die Morgan dus. Mr. Green

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6145

Gepost: 01 maart 2011 11:25 PM
  [ # 204 ]
garagestmarien schreef:

En een stickertje plakken van de CX-club op die Morgan dus. Mr. Green

Dat lijkt me wel zo eerlijk. Laughing

Profiel  

JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 maart 2011 12:11 AM
  [ # 205 ]
par eXeMple! schreef:
JaapJ schreef:

... had de hele nacht door kunnen gaan.

Jaap! Waarom heb je dat niet gedaan…??! Mr. Green  Wink

Dat was niet eerlijk geweest…...... blehh

Kom op jongens, niet over eerlijk gaan klieren, zodra één van ons ook maar twee emailadressen benut had voor de verkiezing waren “wij” ook al niet eerlijk bezig…. Het afgelopen etmaal was het juist de sport het zo oneerlijk mogelijk te doen…......

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 02 maart 2011 10:01 AM
  [ # 206 ]

Precies ! Met al je e-mailadressen stemmen, dat klopt ook al niet. Of de importeur nou een actieve rol speelt of niet, wat maakt het uit !? Het is een probleem van de RAI, dat er nu via de achterdeur alsnog een auto van ‘m staat in plaats van dat hij daarvoor betaalt. Ook erg inventief trouwens. Tjemig mensen, als dit nou de wedstrijden zijn die we zonodig moeten winnen, dan kunnen we beter wat anders gaan doen. Het was leuk geweest uit het oogpunt van PR. Toch geloof ik er niks van dat potentiële klassiekerrijders zich bij een keus voor hun auto laten leiden door wel of niet de auto op de RAI. Ik denk, dat de auto zelf meer doorslaggevend is en of er een bloeiende cultuur rondom de auto is. Daar gaat het denk ik om. Die goede cultuur rondom de CX blijkt volgens mij al wel genoeg uit het feit dat we sowieso ons best hebben gedaan om mee te dingen naar een plek op de auto-RAI, maar zeer zeker ook, dat we chique blijven en geen verwijten maken ten aanzien van een clubje mensen dat net wat slimmer te werk is gegaan. Mijn idee: voor een ieder die zich heeft ingezet: bravo bravo bravo bravo bravo

En voor de Morgan mensen: ik gun jullie een nice day na een rondje Morgan. Want na een rit door elkaar te zijn geschud in zo’n kar, denk ik dat je maar één ding wil:  gimme

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Gepost: 10 maart 2011 08:49 PM
  [ # 207 ]

Beste Mensen,

Ik wil jullie allen vol trots en blijdschap melden dat de CX Prestige Henri Chapron tóch gebroederlijk naast de Morgan op de AutoRai zal schitteren!!!!

happy   doei   Mr. Green    points   ballon   banana

Ik had bewust even een radiostilte ingelast, omdat ik na ons “verlies” contact heb gehad met zowel Rai als KNAC. Uiteindelijk bleek het de KNAC die het beslissende oordeel mocht vellen. Vandaag kreeg ik een telefoontje van hun contactpersoon en wat bleek:

1.) Uiteindelijk mochten inderdaad toch per categorie de twee meest gekozen auto’s in het klassieker paviljoen staan, ondanks dat dit op de RAI website dus anders vermeld stond.
2.) Men had bij de KNAC veel sympathie en waardering voor de CX Prestige. Een zeer terechte mede-winnaar dus volgens hen!

Vrij citaat: “Het is een prachtige auto, waarvan we mooie foto’s gezien hebben. Een auto bovendien met een zeer bijzondere historie, en daarom alleen al zeer de moeite waard!”

dance

Mijn dank aan jullie Allen is zeer groot, ook namens de PR-Commisssie van de CX Club Nederland dank ik jullie daarom voor jullie grandioze support, de inzet en het medeleven. Alle moeite en het vele stemmen dat jullie gedaan hebben en waartoe jullie velen hebben aangezet - het was niet voor niets!

Jazeker, het was bloedstollend spannend en geen “eitje” maar het resultaat is daar!!
Daarom een halelujah   clap applaus voor jezelf!

Ik houd jullie op de hoogte over eventuele verdere ontwikkelingen.
Indien de ruimte het toeliet en de Rai organisatie instemt, zou er namelijk wellicht nog een derde auto bij kunnen komen, maar dat was nog niet te zeggen. Ik hoop nog altijd stiekem op de GT40, maar we wachten rustig af….

salut La Léo

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3167

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 10 maart 2011 09:17 PM
  [ # 208 ]

Kijk, dat zijn hele fijne berichten! Very Happy

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5490

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 10 maart 2011 09:25 PM
  [ # 209 ]

Inderdaad een goed bericht!

Profiel  

JaapJ
> 2000 berichten

Gepost: 10 maart 2011 09:27 PM
  [ # 210 ]

Die Ford GT40 loopt aardig achter op de rest, even kijken hoe we dat nou weer gaan regelen…..... huh

Profiel  

14 van de 15
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook