Hallo,
Is er ook ergens een instructie boekje van de C3 e-HDI te downloaden zodat ik mij alvast wat kan voorbereiden voor ik de auto krijg.
b.v.d.
Intruder
DS3 CROSSBACK PURETECH 130 LOUVRE Automatic [8-traps automaat]
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Via onderstaande link kan je elk boekje digitaal inzien. Als je op C3 -> new klikt, kan je daar het boekje dat ook bij de ehdi zit doorlezen.
Succes!
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Bedankt….je kan de PDF bestanden ook downloaden..
Klopt het dat alleen de nieuwe versies erop staan? Onze C3 van 2002 staat er namelijk niet op of kijk ik niet goed?
Hier staat ook nog wel wat..
http://www.caruser.eu/nl/index-action-siteMapPDF-brandId-26-language-nl.html
RR schreef:Klopt het dat alleen de nieuwe versies erop staan? Onze C3 van 2002 staat er namelijk niet op of kijk ik niet goed?
Als je met de muis op “C3” gaat staan, verschijnen er 2 vakjes onder: 1 zonder tekst erbij en 1 met de tekst “new” er onder. Als je die zonder tekst neemt heb je het boekje van jouw C3 als het goed is. De data die erbij staan zijn wel een beetje raar volgens mij. Voor het boekje van mijn C2 moet ik 01/10/2007 - 30/04/2008 kiezen, terwijl hij toch echt uit 2004 komt…
Bedankt voor de tips. Ik heb even gekeken, maar nog niet echt het juiste boekje gevonden. Misschien moet ik nog wat beter kijken en anders is hij er gewoon niet.
Volgens mij is het boekje voor jouw auto die van 01/10/2007 - 30/04/2008 onder deze link. Daar onder C3 en dan de linkse van de 2 knopjes (dus zonder “new”).
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Nee, daar staat het boekje van een 2002 - 2005 C3 niet bij. Het instrumentenpaneel is bv net iets anders. De temperatuur- en benzine meter zitten links en rechts apart van het snelheidsmeterdisplay en worden in losse blokjes aangegeven. Ook kun je bij een 2002-2005 C3 bijvoorbeeld niet zien welke snelheid er staat ingesteld voor de cruisecontrol.
(ik rij op dit moment tijdelijk in een leen-C3 uit 2005 en kan uit 1e hand berichtten )
edit: Heb ook even gezocht, maar kan alleen maar pdf bestanden vinden vanaf het 2007 model.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Nu je het zegt: idd. Zie dit nu ook bij de C2 staan overigens. Tevens gebruiken ze daar een hendel voor de snelheidsregelaar, terwijl ik knopjes op het stuur heb!