Hallo medeforum leden
Ik heb last van een irritant resonerend geluid als mijn Zenith raam in de onderste stand staat.
Zijn er onder jullie ook die er last van hebben ik hoor graag of lees van jullie.
B.v.d.
Met vr. gr. Wim
Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Wim,
ik denk dat je bedoelt dat het zonweringscherm van het Zenith raam in de onderste stand staat, want het raam zelf kan niet bewegen.
Ik heb er (vooralsnog) geen last van, maar zo vaak heb ik de zonwering dan ook niet in de onderste stand staan. Het kan wellicht een zonneklep zijn die tegen het scherm resoneert?
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
JLFME schreef:Wim,
ik denk dat je bedoelt dat het zonweringscherm van het Zenith raam in de onderste stand staat, want het raam zelf kan niet bewegen.
Ik heb er (vooralsnog) geen last van, maar zo vaak heb ik de zonwering dan ook niet in de onderste stand staan. Het kan wellicht een zonneklep zijn die tegen het scherm resoneert?
Inderdaad bedoelde ik uiteraard het zonweringsscherm (zeer scherp opgemerkt0
ik heb het vandaag wederom ondervonden als mijn scherm beneden is dan begint het te resoneren ter hoogte van mijn hoofd aan de linkerkant als ik dan even drukte op de bekleding op die plaats dan stopt de resonatie even maar even later komt het weer terug.
Ik laat de dealer er maar naar kijken.
met vr. gr. Wim
Van BX via ZX, Xantia break, Xsara picasso, C3 sensodrive C4 coupe naar de C4 Picasso 5 zitter 1.8 Ligne business in de kleur Blanc Banquise rijdend sinds 19 juni 2007 en op naar een C3 eHDI full opties wederom in de kleur Blanc Banquise rijdend in week 13.
Totaal aantal Berichten: 66
- C5 break 2.2hdif exclusive aut
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
Hier had ik ook last van.
Ik heb er een klein stukje plak schuim tussen gedaan (soort van dubbeltape allen dan dikker met zwart schuim achtig iets )
En nu is het stil heel simpel en in 5 min klaar.
Je moet wel eerst even goed kijken waar er wat ruimte zit waar de trilling kan ontstaat daar heb ik het tussen gedaan.
Groet martin
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
Als het niet wil dan kan ik er een foto van maken.
cuperus schreef:Als het niet wil dan kan ik er een foto van maken.
Hallo Cuperus
als je dat zou willen doen een foto maken zou ik dat zeer op prijs stellen deze foto zou je eventueel ook naar mijn email adres mogen sturen.
vr. gr. Wim
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
bedankt voor de foto’s
Beste Cuperus
ik heb al jou info + foto’s meegenomen naar de dealer hedenmorgen en daar hebben zij het probleem voor mij opgelost, met jouw info waren ze heel blij.
Nogmaals bedankt voor je support in deze.
met vr. gr. wim
- C1 Ambiance
- C3 E-HDI
Wim,
Dat vindt ik fijn om te horen.ik hoop dat ze het voor je oplossen.ik vind rammel en kraakjes ook erg vervelend.
Succes verder met de c3.