Aanwezig:
Vega
Bram91
Timo1990
Sjon1991
BasisBIX
Goofblikscha
Tjerk
japv
Ewoud
Cire
Gert
Misschien:
TRSarno
25TRD
Visa 1.4 TRS
CVosje1994
Ik kom definitief niet: moet er daarvoor iets te vroeg uit de zondag erna en de zaterdag zelf.
Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Hallo organisatoren, in bericht 22 heb ik een vraag gesteld waarop nog geen antwoord gegeven is…..
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Totaal aantal Berichten: 5472
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ik heb ook een vraagje?
Als ik wil kan ik met iemand meerijden tijdens de nachtrit, maar ik kom wel met de Xsaar. De verzamelplek is dat ook de eindplek, en is de plek niet een verlaten plek?
(Anders ga ik zelf met de Xsaar de toerrit rijden, ik voel me dan niet gerust als de Xsaar op een donkere verlaten plek alleen staat)
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 38
- Xantia 2.0i 16V Break Millésime
- ZX 2.0i Volcane
- ZX 16V
- Xantia 1.8i SX
- Xantia 2.0i VSX Aut.
Zo, er is nieuws omtrent de meeting; de route is uitgezet, proefgereden en goed bevonden!
Zeer recentelijk zijn we er in de late uurtjes op uit getrokken voor een testrit, en wat ons betreft zijn we er routetechnisch helemaal klaar voor.
We mogen denk ik wel spreken van een route met behoorlijk wat afwisseling qua wegen en natuur.
Natuurlijk gaan we niet teveel verklappen, maar we werden op een bepaald moment omringd door een hoop jonge zwijntjes, dat was een bijzondere ervaring zo in het holst van de nacht.
Over echt ruw/onverhard terrein hoeft er niet gereden te worden, dus eenieder die zuinig is op zijn mooie voiture kan met een gerust hart deelnemen.
De totale lengte van de route bedraagt overigens een goede 80 kilometer.
Aan het verzoek om eerder aanwezig te zijn om eventueel foto’s te kunnen maken willen we graag voldoen!
Het leek ons wel een idee om vanaf 22:00 te verzamelen, dan is er tijd genoeg om nog foto’s te maken, bij te praten en de route te bestuderen, voordat we om 0:00 vertrekken.
Als iedereen rond 23:30 aanwezig is, delen we de routebeschrijvingen uit en kunnen we om beurten van start gaan.
We hebben de route zo gepland dat begin- en eindpunt gelijk zijn, zodat het parkeren en later ophalen van de auto mogelijk is.
In den beginne hebben we gekeken naar een ander eindpunt i.v.m. de barbeque, maar dat laatste blijkt lastiger te realiseren dan vooraf gedacht.
Ondanks dat gaan we uiteraard wel zorgen voor de inwendige mens, dus plenty dranken en spijzen, zonder eerdergenoemde bijdrage in de kosten uiteraard.
Bij ons [Bram en ondergetekende] is er eventueel ook nog ruimte in het voiture, dus meerijden behoort tot de mogelijkheden.
Hopelijk zijn alle vragen een beetje beantwoord, zoniet: brand los en stel ze
Iedereen alvast bedankt voor de aanmeldingen, we gaan er samen een gave tocht van maken!
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Ik heb ook nog een lege achterbank in mijn ID 19….
Mijn snoeken:
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Als alles mee zit hang ik komende zaterdag het blok weer in de auto, mits de keerring op tijd geleverd is! Dus dat wordt dan s nachts direct de eerste testrit
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Vega schreef:Het voorlopige idee is om te verzamelen op de parkeerplaats bij de McDonalds te Ermelo.
De locatie is ook definitief? Dus McDonalds Ermelo Strand Horst, Palmbosweg 22, 3853 LB Ermelo? A28 afslag 11? Zoals hier op Google Maps?
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Jep, en dus ook het eindpunt.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Ik heb het net even vlot gelezen pas.
Zeer leuk idee! Ik zou graag van de partij zijn. Maar wie kan mij dan in Haarzuilens oppikken en
‘s nachts dan ook nog terugbrengen… ??
De camera komt natuurlijk ook ‘s nachts mee met vermoedelijk veel tape eronder waar een zaklamp tussenuit steekt
Ik ga het topic in de gaten houden, en dan kan ik hopelijk ook nog mee
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Zal ik dan maar weer zo aardig zijn?
Mijn snoeken:
En anders kan ik je evt ook komen oppikken.
Wat is er nodig voor de rit:
-Goed uitslapen
-Genoeg benzine(onderweg is er wel een tankstation te vinden, maar om de rit zo soepel mogelijk te laten verlopen is het het meest handig als iedereen gewoon voldoende in de tank heeft zitten)
-Navigator is handig. Er zijn zeker wat punten waar je even goed zult moeten kijken, helemaal in het donker.
-Evt iets te consumeren. Wij zullen zorgen voor oa broodjes worst en fris, maar mocht je van plan zijn veel honger te gaan krijgen is het handig nog wat mee te nemen.
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
Als jij wilt Bram, graag. heeft Eric geen extreem grote omrit deze keer
Als je wat benzinegeld terug wilt moet je het zeggen. Haarzuilens ligt vanuit Amersfoort zo’n 35KM de verkeerde kant op als je vanaf daar richting Ermelo moet.
Ik lees wel wat het wordt!
Alvast bedankt!
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Vanaf deze kant zie ik het steeds somberder in!
Keerring heb ik besteld, maar ben bang dat ik hem zaterdag pas in zou kunnen bouwen ivm de levertijd. Het nadeel is dan dat ik nog 24 uur moet wachten voordat de motor gestart kan worden ivm een vloeibare pakking welke moet drogen:(
Totaal aantal Berichten: 5472
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ik heb er erg zin in!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ik ook!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3