Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
jhvink schreef:Enig puntje waarvoor ik naar de garage ben geweest is het feit dat het eMyway-scherm een aantal malen zwart is gebleven. Na opnieuw starten werkt het dan wel weer. [knip]...het bezoek aan de garage (die overigens niets konden vinden)...
Daar schijnt dus een nieuwe firmware update voor te zijn volgens planete-citroen.
google vertaling in Engels van planete citroën schreef:
Various malfunctions earlier version:
Untimely cuts and restarts of the navigation system RT6
Black screen and permanent loss
Navigation system crash RT6 following a change of language or a diagnostic session
Remedy:Install the version 2.07A . Parts required a CD-ROM software 2.07A (Reference PR 80 16068587). Identifying the software version of navigation system RT6: Follow these steps: Turn on the radio navigation system RT6 Make a long press on the button “SETUP” Select “Diagnostic radiotelephone”; Validate Select “Product description”; Validate
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Totaal aantal Berichten: 636
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Hé geweldig! Bedankt!
Ga gelijk de dealer bellen of ze die ook al hebben.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Totaal aantal Berichten: 19
- C4 (2004-heden) Ligne Business 1.4
Maak me inmiddels wel zorgen over het uiterlijk van het dashboard..
Mja, ik ook. Waarschijnlijk krijg ik het display van de Exclusive-versie in m’n kilometerteller. Dan zit je dus loeigroot naar je digitale snelheid te kijken. Terwijl de analoge klok nou juist zo fraai is. Ik zeg: tactisch geplaatst stukje zwarte tape
Ik ben erg slecht in wachten, heb de dealer nog maar niet gevraagd over de mogelijke dashboard modificatie. Vraag me af hoe lang je van te voren wordt gewaarschuwd over de exacte afleverdatum.
Volgens de dealer moet hij dan ook nog rijklaar gemaakt worden, wat, als het niet te druk is in de werkplaats, een week kan duren ?!?!? :s
Mijn dealer belde me pas op toen de auto daadwerkelijk van de trailer afgereden werd. Voorheen had hij geen idee wanneer de auto geleverd zou worden (in mijn wachtperiode had de Tsunami Japan getroffen). Bij 0800-citroen (0800-2487696, klantenservice) kon men mij een indicatie geven wanneer het ongeveer zou zijn. Uiteindelijk 1 week eerder afgeleverd dan voorspeld.
Dat van die week om de auto rijklaar te maken zegt je dealer natuurlijk om een slag om de arm te hebben. Meestal is het 3 à 4 dagen nadat de auto bij de dealer is afgeleverd door de distributeur. Maar het ligt er maar net aan natuurlijk hoe druk je dealer het op dat moment heeft.
voor de liefhebbers: Verkoop cijfers C4²
Als je dat nummer belt, om welke gegevens vraagt Citroen dan?
Totaal aantal Berichten: 508
- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
- Traction Avant 11BL 1955
Je kunt eenvoudig een keuze maken wat je op de centrale klok laat zien; snelheid, verbruik, radio info, navigatie of gewoon zwart.
Ik vind persoonlijk de analoge snelheidsmeter erg lastig af te lezen dus ben blij met de digitale weergave.
edge schreef:Als je dat nummer belt, om welke gegevens vraagt Citroen dan?
Je naam, woonplaats, dealer en type auto.
traks schreef:Ik vind persoonlijk de analoge snelheidsmeter erg lastig af te lezen dus ben blij met de digitale weergave.
Die analoge meter is inderdaad zeer moeilijk af te lezen. Ik heb het display ook altijd op de digitale snelheidsmeter afgestemd. Navigatie info komt dan toch ook nog gewoon in het display te staan en verdwijnt na enkele seconden weer.
traks schreef:Je kunt eenvoudig een keuze maken wat je op de centrale klok laat zien; snelheid, verbruik, radio info, navigatie of gewoon zwart.
Ik vind persoonlijk de analoge snelheidsmeter erg lastig af te lezen dus ben blij met de digitale weergave.
En dat is dus bij de auto’s die vanaf nu worden afgeleverd niet meer zo. Daar zit een goedkoper schermpje in omdat het kleurenscherm dat je bij de eMyWay navigatie krijgt, niet meer leverbaar is.
Wees blij dat jij nog wel het mooie schermpje hebt
Net Citroen Nederland gebeld:
“Meneer uw C4 staat momenteel bij de dealer, hij is dus al afgeleverd. Kenteken is ook al aangevraagd”
Dat kan dus niet lang meer duren !!! Jeeeej
Totaal aantal Berichten: 508
- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
- Traction Avant 11BL 1955
Ik ben benieuwd wat er dan van een navigatie display inzit want volgens de Citroen site heeft de LB nog gewoon een 7” kleurenscherm.
Mijn emyway navigatie is sinds vorige week compleet de weg kwijt. Het ding kan wel de route berekenen maar vindt geen satelliet meer. De locatie op de kaart veranderd dus niet meer. De Citroen garage snapt het ook niet en binnenkort gaan ze de hele boel resetten. Ik heb zelf het idee dat de GPS ontvanger stuk is.
Ik zou ook erg teleurgesteld zijn als dit niet het geval zou zijn.
Kijk ook even in dit topic over de displays in de DS4 sectie. In deze post staat dat men de missende info op het centrale navigatiescherm zal gaan weergeven.