Totaal aantal Berichten: 311
- C5 2.0i 16v Difference 2
Hallo allemaal,
Van de week met mijn broer geweest op een sloop voor zijn auto, daar zag ik een xantia staan T2 met een nog redelijk uitziende achterbank leuning met hoofdsteunen.
Aangezien T1b geen hoofdsteunen heeft op de achterbank, is mijn vraag of deze rugleuning te plaatsen is in een T1b.
Joop.
Interrieurs tussen een T1 en T2, zouden gewoon uitwisselbaar moeten zijn, ik heb nooit verschillen kunnen ontdekken. Op het XC zijn er volgens mij ook mensen die een T2 interrieur in hun T1 hebben, zou dus moeten passen.
Waar je wel op moet letten is dat de achterbank van een Break en Berline, onderling niet uitwisselbaar zijn.
Als je een Break achterbank zoekt, dan heb ik nog een nieuwe liggen, zat nog in plastic toen ik deze op de Citromobile kocht. Ligt mij in de weg, mag dus weg tegen een sixpack, een sixpack cola om precies te zijn
Totaal aantal Berichten: 311
- C5 2.0i 16v Difference 2
Het gaat om een hatchback, helaas.
Maar in ieder geval bedankt voor jou antwoord en aanbieding.
Joop.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Type 1 en type 2 stoelen en banken zijn idd gewoon 1 op 1 uitwisselbaar, Break en Berline onderling dus niet qua achterbankleuning.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
ZX1.4i schreef:Als je een Break achterbank zoekt, dan heb ik nog een nieuwe liggen, zat nog in plastic toen ik deze op de Citromobile kocht. Ligt mij in de weg, mag dus weg tegen een sixpack, een sixpack cola om precies te zijn
Euhm, wat voor bekleding zit op die achterbank? Gedeeld neerklapbaar?
Donkergrijs met rode spikkels, deelbaar en zou van een T2 Break zijn.
Ivm ombouwen naar een service uitvoering, is dit er ooit uitgehaald.
Originele hoofdsteunen heb ik er helaas niet bij, wel 2 donkergrijze of 2 zwarte uit een C5.
Donkergrijs met rode spikkels; hmm.
Zoiets als deze?
Het is voor een T2 Plus uitvoering met dat blauwige velours dat jij heel goed kent uit je eigen HDi . Niettemin: een normaal werkende achterbank is ook wel prettig.
Een sixpack cola dus & afhalen in Rotjeknor? Ik moet even overleggen met de smaakpolitie of het past, maar goed.. Ik stuur je straks even een PB voor de contactgegevens, dan blijft het in dit draadje nog soort van on-topic .
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Voor zover bij mij bekend is dat donkergrijs met rode spikkels alleen in een 1b geleverd.
Als het er een is zoals op de foto hierboven, met uitsparingen voor de gordelvangers, dan is het zeker voor een 1b. Het past wel in een 2, maar de gordelvangers liggen er dan net een beetje lullig bij.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Setje t1 gordels in een t2 (of omgekeerd) bouwen is geen probleem
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91