Totaal aantal Berichten: 37
- ZX Avantage 1.4i
- Xantia 2.0i 16V Exclusive
Met dank aan Erik Hannewijk heeft de Xant nu een echte CFNL kentekenplaathouder!
Volgende week gaan de nieuwe portierstrips erop van Hagen&Schildkamp;.
Huidig: Citroën BX 1.4i Deauville, Citroën 2CV
Ex: Citroën Xantia 2.0i Exclusive T2 - ORGA# 7882CJ, Citroën ZX 1.4i
Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Mooie auto! Ik heb ‘m toevallig 1X gespot toen de mijne ook bij Ruesink een beurt kreeg. Apart dat ze er verkeerde bollen op hebben geschroefd. Niks voor hun.
Ik denk dat als je ze belt, en vraagt of ze de historie voor je hebben, dat je die zo kan ophalen. Van mijn vorige C5 hadden ze die ook zo voor handen.
Domme vragen bestaan niet.
Deze auto is nagenoeg altijd bij Reusink in onderhoud geweest.
Ze is er ook nieuw gekocht.
De eerste 2 jaar is ze bij de dealer in Sneek in onderhoud geweest.
Dat was toen nog citroen dealer Poiesz,later is deze dealer opgegaan in de Dijkstragroep.
Ik vrees dus toch dat Reusink die bollen heeft gemonteerd.
Ik weet zeker dat de eerste eigenaar dit niet heeft gedaan.
- ZX Avantage 1.4i
Het waren echte PSA bollen die erop zaten, ik vermoed dat het inderdaad door de Citroën dealer is gedaan. Het kan gebeuren, zelfs de beste vakmensen kunnen een vergissing maken. Er is hier een Ruessink dealer in Enschede, ik zal eens op een vrije dag kijken of ze bij toeval de onderhoudshistorie in hun database hebben staan. Anders wordt het een ritje Doetinchem. Ik onderhoud, waar ik kan, mijn auto zelf en bewaar de rekeningen en kilometerstanden. Zo blijft de onderhoudshistorie en de intervallen van de onderdelen bewaard. De Xant rijdt nog steeds ongelooflijk, ik ben nog steeds zeer content met deze wagen!
Morgen gaan er nieuwe Michelin Alpin A4 banden op de stalen velgjes. De portierstrips zijn uitgesteld, volgens de instructies is Tec7 carrosseriekit vereist voor bevestiging. Dat ga ik na de feestdagen wel even regelen.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Je zou ook Citroville in Borculo kunnen proberen: http://www.citroville.nl
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Wat is er dan met de portierstrips??
Ik heb nog een setje in de juiste kleur met rvs
- ZX Avantage 1.4i
De originele portierstrips hebben het bekende bloemkool effect. Ik heb de rvs strips al liggen, maar volgens de instructies moeten ze bevestigd worden met carosseriekit
Verder was het bezoekje aan de Euromaster in Enschede geen succes. Ze hebben het gepresteerd om mijn gereserveerde winterbanden niet op vooraad te hebben, dit terwijl ik ze 7 weken geleden besteld heb. Weer een ervaring rijker en een illusie armer. Voor mij geen Euromaster meer.