2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
MyCitroen
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 15 februari 2012 03:54 PM
  [ # 16 ]

Het is belangrijk dat je dealer chassisnummer en je email-adres waarmee je inlogt doorgeeft, dan nog een paar weken wachten en dan werkt het, althans bij mij ging het zo.

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
crosserke1
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 09-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive robotbak
Gepost: 15 februari 2012 06:18 PM
  [ # 17 ]

Hier idem, ben al 3 weken aan het wachten.

C4 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive, sinds 15/1/2011 - robotbak - eMyWay - Perla Nera Zwart.

EX: Diane - GS - Visa - BX Sport - XM - Audi A4 - Bmw 320d.

Profiel  
 
jhvink
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007

- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Gepost: 16 februari 2012 01:15 PM
  [ # 18 ]

Heb ook weer eens ingelogd op mycitroen. Bij mij zijn alle schermen weer eens leeg. Waardeloos systeem.

Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)

Profiel  
 
JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 583
Geregistreerd: 18-01-2007

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 16 februari 2012 02:32 PM
  [ # 19 ]

Vreemd, bij mij werkt het gewoon altijd. (google chrome)
Ik heb ongeveer 4 weken moeten wachten vanaf activatie in mycitroen totdat de service werkte.
Maar het enige waar ik het voor gebruik is om af en toe eens naar het verbruik te kijken.

excaim Je moet er schijnbaar voor gaan betalen als je (verlengde) garantie afloopt (bedrag nog onbekend) en op dat moment zal ik de service op tijd deactiveren. Zie ook pagina 6 van de handleiding.

Verder staat er ook nog info in een eerder draadje dat over mycitroen gaat.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  
 
NAM
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 06-03-2011

Gepost: 16 februari 2012 03:02 PM
  [ # 20 ]

Waardeloos systeem. Als ik inlog krijg ik keurig mijn naam en autogegevens dus heb ik blijnkbaar wel een account, maar daar blijft het verder bij. Ik zie geen widget eTouch zoals in de handleiding staat, dus valt er ook niets te activeren.

C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 16 februari 2012 03:20 PM
  [ # 21 ]

Laatst werkten IE en Firefox niet of niet goed bij mij.
Opera op een andere PC deed het wel.
Zojuist IE nog eens geprobeerd -> lege schermen
Firefox -> werkt nu zo te zien weer wel

Maar constatering dat het in praktijk nutteloos is blijf ik handhaven.

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
crosserke1
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 09-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive robotbak
Gepost: 16 februari 2012 03:30 PM
  [ # 22 ]

Geeft hier bij aanmelding van het voertuig steeds dezelfde foutmelding, dit zowel bij IE als bij google chrome als bij FF.

De toevoeging van het voertuig is niet gelukt (code: E91)

C4 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive, sinds 15/1/2011 - robotbak - eMyWay - Perla Nera Zwart.

EX: Diane - GS - Visa - BX Sport - XM - Audi A4 - Bmw 320d.

Profiel  
 
crosserke1
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 09-01-2011

- C4 (2004-heden) 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive robotbak
Gepost: 16 februari 2012 03:43 PM
  [ # 23 ]

Na aanmelding verdwijnen de ingevulde gegevens en krijg ik dus die foutmelding.

C4 1.6 e-HDI Airdream 110 BMP 6 Exclusive, sinds 15/1/2011 - robotbak - eMyWay - Perla Nera Zwart.

EX: Diane - GS - Visa - BX Sport - XM - Audi A4 - Bmw 320d.

Profiel  
 
Borrel77
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 09-01-2012

- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Gepost: 16 februari 2012 03:50 PM
  [ # 24 ]
crosserke1 schreef:

Geeft hier bij aanmelding van het voertuig steeds dezelfde foutmelding, dit zowel bij IE als bij google chrome als bij FF.

De toevoeging van het voertuig is niet gelukt (code: E91)

ik heb die zelfde fout steeds.
zowel firefox, internet explorer ...

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 16 februari 2012 04:41 PM
  [ # 25 ]

deed ie bij mij ook…
maar het rare was.. als ik het chass nummer ingaf..
ik wel de gegevens van de auto te zien kreeg..
alleen sprong de merk naam naar alfa.
kijk eens voordat je bevestigd of citroen blijft staan… Wink

Profiel  
 
Borrel77
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 09-01-2012

- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Gepost: 16 februari 2012 04:43 PM
  [ # 26 ]

neen Alpha komt er steeds te staan

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 21 februari 2012 02:06 AM
  [ # 27 ]

Volgens mij is het me gelukt om een ‘myCitroen account aan te maken.
Ik vul vast de datum (over 30 dagen dus) in mijn agenda.
Ik ben benieuwd…...

p.s. Op m’n iPhone meteen effe de App gedownload

http://itunes.apple.com/nl/app/citroen-etouch/id422365310?mt=8

Profiel  
 
064harry
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 557
Geregistreerd: 14-12-2011

- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Gepost: 18 april 2012 11:13 AM
  [ # 28 ]

Bij werkt MyCITROEN dus ook niet echt.

Telkens krijg ik code E20.

Heb nu maar eens gebeld met de klantenservice van Citroën en die vriendelijke mevrouw vroeg of ik haar een mailtje wilde sturen met een schermafbeelding van mijn foutcode.
Zij zal dit probleem bij Citroën Frankrijk neerleggen.

Dus ik wacht af…...

Profiel  
 
HKG
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4
Geregistreerd: 15-04-2012

Gepost: 20 april 2012 09:00 PM
  [ # 29 ]

Ik gebruik Firefox en een account aanmaken was geen probleem. Ook het toevoegen van de auto (het ‘chassis’ nummer) ging naar wens.

Echter, het virtuele onderhouds boekje activeren gaat niet. Foutmelding: “Het activeren is niet mogelijk, uw e-mailadres wordt niet herkend (code E20). Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.”

Dat heb ik dus gedaan, en na enkele dagen werd ik ook door een vriendelijke mevrouw gebeld. Het email adres had door de dealer doorgegeven moeten worden, maar het hele E-touch onderwerp is niet ter sprake gekomen, niet bij verkoop, niet bij aflevering. Na deze uitleg werd beloofd het email adres door te geven aan ‘Frankrijk’, en na maximaal 30 dagen zou ik het onderhoudsboekje moeten kunnen activeren.

Dus ook maar even afwachten…

Ja, en wat je eraan hebt moet dan ook nog maar blijken. Ik ben benieuwd.

Profiel  
 
Frie
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 528
Geregistreerd: 16-02-2011

Gepost: 20 april 2012 09:15 PM
  [ # 30 ]
HKG schreef:

Ja, en wat je eraan hebt moet dan ook nog maar blijken. Ik ben benieuwd.

Niks cool smirk
Sorry als ik je feestje bederf..

Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook