[edit René] Gewist! [/edit Rene]
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Zeg zeg, niet zo gepikeerd om een wat stellige mening van iemand… Da’s toch helemaal niet nodig. En bovendien, dat hij moderator is betekent toch niet dat hij geen mening mag hebben over stoelen? Kom nou.
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Sommige hebben lange tenen en begrijpen niet wat een forum inhoud
Groetjes Harry
Inderdaad, ik geef alleen mijn mening dat als je het niets vind, koop dan geen Xantia.
On-topic maar weer over die stoelen:
Zelf heb ik geen last van die stoelen en rij al aardig wat jaartjes Xantia.
Als je wel klachten heb, dan horen we dat graag, en of dat door een arts is vastgesteld.
Zo niet? ok wat is er dan slecht aan? korte zittingen? wat merk je daar van, wat zijn je klachten en wat heb je zelf gedaan om het te verhelpen.
ik vind de stoelen juist goed zitten met de instelbare lendesteun. Alleen jammer dat het schuim zo inzakt als de stoelen ouder worden. Maar ja, dat krijg je na 312.000 km zitten.
Goed dat je er over begint, bij mijn Xantia 1b was het schuim na 300K ook aardig ingezakt en dat zie of merk je nauwelijks, omdat het langzaam gaat. En nu komt het, als ik een weekend veel had gereden, dan had ik behoorlijk wat rugpijn, heb ze toen vervangen door XM stoelen omdat ik deze gratis aangeboden kreeg. De lendesteun is inderdaad ideaal, verder is het zo dat de stoelen in een latere type-2 harder zijn, wat ook een kwestie van wennen is.
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Ik heb geen last van ingezakte stoelen, anders.
Maar ik ben pas bij 414.961km ingestapt, dus dat inzakproces heb ik sowieso nooit meegemaakt Toch kan ik er prima een uurtje of 4 per dag op rondhangen.
Overigens nooit betere stoelen in een auto gehad dan die in m’n BX Breek. Die BX GTI stoelen zijn geweldig!
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 73
- Xantia xantia 1.9SD
- Xantia 2.0 HDI break
Poeh lange tenen…. Wel appart als dit je eerste post is ;“Ik ben nieuw hier en ben nu nog de bezitter van een fijne xantia break diesel
met een 1.9TD.” overgens nog bog geen 3 maanden terug….
nu Xantia HDI break 10-2000 (117PK)orga 8705 KLH
voorheen Xantia 1.9D, ZX 1.9D, Visa 1.7RD, 205 1.8D, 306 1.9D break
Penny Lane schreef:Ik heb geen last van ingezakte stoelen, anders.
Jij heb ook leer, die stoelen zijn volgens mij sowieso steviger
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Ik heb leren stoelhoezen, ja… maar wie weet is het wel heel goed gedaan door de leer-inbouwbeun destijds in ‘93, dat er dus andere vulling in is gekomen…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik stel mijn binnenspiegel zo in dat ie net wat te laag staat, na een kwartiertje rijden staat ie ineens goed, dan ben ik een stukje naar beneden gezakt
Groetjes Harry