Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Esso Premium is niet gelijk aan RON98, dat weet je? Naar mijn weten is van de V-Powers’s/Excellium etc. alleen BP Ultimate nog echte RON98.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Dat had ik al wel verwacht ja. Maar er was niks anders in de aanbieding.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Laat het geen voorbode zijn. Vanochtend toen ik terug kwam van nachtdienst is er een hogedrukleiding gesprongen. Dus op de auto-ambu naar de vrienden van Pasman. Er zit een bundel van zes leidingen naast het lhm-vat. Één er van is lek. Aangezien ze er allemaal nog erg mooi uitzien heb ik geen idee welke het is. Ik weet ook niet waar het een leiding van kan zijn. Ze staat in ieder geval nog op rijhoogte. Eerst maar weer een poosje Dyane rijden….
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Het blijkt dus een leiding te zijn veel dieper in het blok. Een hoofdleiding. Twee andere leidingen in deze omgeving zijn ook dermate slecht dat deze vervangen dienen te worden. Daarvoor moet het subframe gelift worden. Ik heb nog geen idee hoe lang de Xant nog in de garage staat maar het leenvervoer is elke keer wel leuk. (Dyane, DS, 2cv)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Zo het heeft even tijd (en geld) gekost maar Tjitske is weer in de running. Alle slechte leidingen zijn vervangen of opnieuw gecoat. Als het spulletje nou weer 14 jaar mee gaat ben ik een tevreden mens.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Mooi dat ‘t weer voor elkaar is. Kost een paar ribben, maar daar tegenover staat een zorgeloos gevoel voor wat die leidingen betreft
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Inderdaad. Als bonus weer een mooi fotomomentje:
Foto’s zijn met de telefoon gemaakt, dus de kwaliteit laat te wensen over. Het gaat om het idee.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Geen nieuws is goed nieuws…
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Vandaag samen met Goofblikscha en Twan238 aan het sleutelen geweest. Een nieuw origineel luchtfilter gemonteerd (de oude green die er in zat was totaal op. Rubber gescheurd enz.) Ook met het rechterachterraam aan de gang geweest. Het raam wil wel omhoog (want je hoort het motortje tikken) maar niet naar beneden. Na wat gemeet erachtergekomen dat de motor op één standje continu 10 volt krijgt. Heel apart. Motor werkt, knopje werkt. Waarschijnlijk ergens een foutje in de draadboom. Maar waar. We hadden geen tijd meer om dit uit te zoeken, dus de deur maar weer dicht gebouwd en onverrichter zake waar naar huis. Was wel een gezellige dag!!
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
En er waren wat problemen met deuren die niet open wilden… O nee wacht! Dat is andere auto/ander forum al met al een zeer geslaagde dag!
Trabant by twan238, on Flickr
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Hahahaha dat je daar een foto van hebt
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gnehgneh…. Trabantrijden voor dummy’s.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gele koplampen: check.
Op een rode Xant vind ik het dermate gaaf lijken dat ik nog maar 2 setjes bij ga halen (groot licht en mistlampen)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
Mooie fotos van Tsjitske. Zijn die genomen bij de molen van Noord-Sleen?
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Shame on you!!! Das de Jantina Helling in Aalden(/Zweeloo). Het idee achter de foto’s vond ik ook leuk. De kwaliteit had echter wel wat hoger kunnen zijn. Telefoonfoto’s heh….
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.