4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 
   
De laatste echte Citroën (pag. 3)
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 04 oktober 2012 03:07 PM
  [ # 46 ]

Helemaal mee eens, al vind ik de XM type 2 weer een heel stuk minder speciaal. het ‘eindigd’ voor mij dan ook bij de BX/XM type 1

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
Menno
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1787
Geregistreerd: 29-07-2003

- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Gepost: 04 oktober 2012 03:17 PM
  [ # 47 ]

Wat een drama toch allemaal weer Laughing
De laatste moet nog van de band rollen ....


Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 04 oktober 2012 07:39 PM
  [ # 48 ]

Het is maar goed dat citroen het niet alleen van citrofielen moet hebben, die vinden over het algemeen alleen de oude meuk leuk Laughing
De laatste echte citroen moet idd nog gemaakt worden knuffel

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6103
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 04 oktober 2012 07:57 PM
  [ # 49 ]

Ik sluit me van harte aan bij Menno en zandvoorta. Very Happy

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 04 oktober 2012 09:05 PM
  [ # 50 ]
zandvoorta schreef:

Het is maar goed dat citroen het niet alleen van citrofielen moet hebben, die vinden over het algemeen alleen de oude meuk leuk Laughing
De laatste echte citroen moet idd nog gemaakt worden knuffel

Ik denk nog positiever: de eerste echte Citroen moet nog gemaakt worden….

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 oktober 2012 09:19 PM
  [ # 51 ]

Dat kan je ook weer als een belediging opvatten…

Goed, wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat zoals het er nu uit ziet binnenkort er helemaal geen model met bollen meer te bestellen is.

Profiel  
 
japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 04 oktober 2012 09:24 PM
  [ # 52 ]

De C6 blijft voorlopig gewoon in productie hoor, en de C5 kan nog altijd bij de duurdere versies optioneel met hydrauliek worden besteld Wink

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  
 
MWH.C
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1802
Geregistreerd: 25-06-2007

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 04 oktober 2012 09:39 PM
  [ # 53 ]

In een uiterst positief scenario wordt de C6 nog een paar jaar gebouwd, de volgende C5 schijnt bolloos door het leven te moeten. Het ligt er natuurlijk aan hoe je binnenkort definieert, maar binnen enkele jaren lijken er geen bollen meer in de Citroën-showroom te zijn.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 oktober 2012 09:41 PM
  [ # 54 ]

De C6 wordt erg weinig verkocht, deze kan helaas niet lang meer mee gaan.

De laatste berichten die ik gehoord heb zeggen dat de opvolger van de C5 ph3 geen bollen meer zal hebben, ook niet als optie.

Oftewel, ik denk nog een jaar of 2 a 3 tenzij ze met iets anders moois komen waar wel bollen onder zitten Wink

Profiel  
 
Rieske
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 255
Geregistreerd: 17-01-2011

- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Gepost: 04 oktober 2012 09:48 PM
  [ # 55 ]

Weet je wat ik zo vreemd vind. Steeds meer modellen van andere fabrikanten krijgen gas- of luchtvering. dit om het comfort te verhogen. Maar PSA stapt er juist vanaf. Voor een C6 zou ik juist verwachten dat deze zich onderscheidt van de rest

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 04 oktober 2012 09:49 PM
  [ # 56 ]

Wat maken jullie je toch druk over die bollen. Die dingen zijn dus écht niet zaligmakend. Van de week weer eens 150 km in een C5-III met normale veren gereden en die veert eigenlijk soepeler dan het zelfde ding met bollen…

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 04 oktober 2012 10:04 PM
  [ # 57 ]

Vind je dat ook van een C6?
Ik heb toch echt het idee dat een C6 zachter is dan andere auto’s.

Daarbij is het natuurijk ook maar net hoe ze het willen afstellen, waarschijnlijk kunnen ze daarmee alle kanten op als ze dat willen.

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 04 oktober 2012 10:05 PM
  [ # 58 ]

HP vering bestaat al jaren niet meer, het is een electronische vering met hier en daar wat olie en gas Mr. Green

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 04 oktober 2012 10:05 PM
  [ # 59 ]

Een C6 kost nieuw 80k, die ga ik niet met een C5 van maar 32k vergelijk natuurlijk. En die 20-35k is wel zo’n beetje de klasse waarin de meeste auto’s verkocht worden. En veerbollen dus gemist kunnen worden.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
banaanepit
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1036
Geregistreerd: 24-08-2012

- BX 16 TZI Automaat
Gepost: 04 oktober 2012 10:35 PM
  [ # 60 ]

nou nou de c3 pluriel de c6 en de c4 3 deur zijn toch nog citroens, maar ik ben toch benieuwt naar de nieuwe 2cv!

“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar

Profiel  
 
 
4 van de 6
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook