Hoi,
Ik ga morgen de spartborden vervangen bij mijn BX.
Het enige waar ik me zorgen over maak is het schroefje dat het spatbord vasthoud aan de plastic binnenkap boven het wiel.
Iemand een tip??
Bij het los halen op de sloop van de spatborden ging het ook niet goed.
Alvast bedankt!
Bob
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Het schutbord is de scheiding tussen motorruimte en interieur. Ik neem aan dat je een spatbord bedoeld?
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
japv schreef:Het schutbord is de scheiding tussen motorruimte en interieur. Ik neem aan dat je een spatbord bedoeld?
Ja, natuurlijk….het spatbord !!
Bedankt!
Bob
Totaal aantal Berichten: 848
Geregistreerd: 11-11-2006
- AX 1.1i TGE (verkocht)
- CX 2400 super familiale (verkocht: is fusiepproject)
- BX 16 TGI Progress (exit: krijgt donorschap)
- C4 (2004-heden) 1.2 Pure Tech
- BX 1.9 TRS Break (in ruste bij de snoekfabriek)
- AX 1.1I Mistral
Hai Bob,
Bumper eraf, knipperlicht idem, kijken of je bij het vermaledijde boutje kunt en inspuiten met w40 of een ander wondermiddeltje dat helpt verrotte boutjes te lossen en even wachten. (Eventueel extra paar handjes regelen) Dan de griptang op het blikken beugeltje waar het boutje in zit en aan de wielzijde de ratel erop. Voorzichtig losmaken! Als ik me niet vergis hebben Hilko en ik het ongeveer zo gedaan…
succes man!
Hendrik Colijn: ‘Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te worden’