Goedemorgen,
Ik ontvang zojuist de Citroen nieuwsbrief met de nieuwe aanbieding voor de nieuwe citroen mycitroen card. Waarbij je behoorlijk wat voordelen geniet en ook citroen assistance krijgt.
Wat ik me afvroeg zijn er al mensen die deze kaart gaan aanschaffen? En is het een goede vervanger voor de anwb pas? Heeft er ook iemand ervaring met de snelheid van het op komen dagen na je belletje naar assistance?
Groet Martin
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto
In mijn ervaring dekt Citroen Assistance net iets makkelijker foutjes als verkeerd tanken dan de ANWB. Beiden zijn even snel qua respons. Assistance is meestal een losse berger die er vrij snel is. ANWB is echt een ANWB auto die langer kan duren..
T grote voordeel in de aanbieding is dat je ook altijd gratis ruitensproeiervloeistof en olie als gevolg van normaal gebruik kunt laten bijvullen… Dat kost ook flink wat per liter. Daarnaast 3 gratis controles per jaar én een gratis apk ieder jaar… Die is normaal ook al 30 euro. De gevraagde 39 euro lijkt me dan ook heel erg weinig…
Inderdaad en dank je wel voor je antwoord.
Het is echt niet duur, en biedt ook voor de niet nieuwe auto een enorme reeks aan aanbiedingen en gratis zaken.
De freedrive garantie van me c4 is dit jaar verlopen en dus ook de assistance.
Ik denk dat ik de anwb lekker opzeg en snel een kaart ga aanschaffen.
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto
Lees wel even de algemene voorwaarden daar staan een paar interessante dingen in. Je kan hier pas aan meedoen als je auto nagekeken en gereapreerd is door een dealer, vervangend vervoer is maar maximaal 1 dag en ik lees ook niks over caravans/aanhangers repatriereren. Daarnaast is hij persoonsgebonden (dus je vrouw moet een eigen kaart). Zie event: http://www.citroen.nl/Resources/Content/NL/Brochures/Services/MyCitroenCard_Algemene_Voorwaarden.pdf
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Ah bedankt Thijs, dat had ik nog niet goed doorgenomen. Op zich voldoe ik aan de voorwaarde qua onderhouden bij dealer.. alleen dat puntje persoonsgebonden is nog een lastig ding…. Ik ben wel degene die er voornamelijk in rijdt, mijn vrouw bijna nooit en die komt zowiezo de stad niet uit met die auto…
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto
De
Citroën Assistance pech-hulp is kentekengebonden en niet
persoonsgebonden.
Dit komt rechtstreeks uit de voorwaarden… Dus dat minpunt vervalt alvast…. Voor die 39 euro zijn alleen de gratis vloeistoffen, gratis lampjes vervangen en gratis apk het al waard…
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Mits je Citroën dus dealeronderhouden is/wordt
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Nee, er staat dat het kan worden aangevraagd na controle door de dealer. Een APK is voldoende staat er. Er staat nergens dealer onderhouden
Ik ga binnenkort eens langs de dealer, kijken hoe makkelijk/moeilijk het aanvragen gaat.. ik laat me ervaring hier weten!
Mijn Citroens:
C5 Ligne Prestige 2.0 16V Aut. (2001) - verkocht in 2010
C4 Ligne Prestige 1.4 16V (2006) - naar iemand van familie gegaan 2011
C4 Exclusive 2.0 16v Automaat (2008) - naar iemand van familie gegaan 2012
C1 Collection (2012) huidige auto
Ik heb em aangeschaft bij een kleine reparatie bij de dealer, ca 1,5 week later had ik de kaart binnnen maar de ingangsdatum was de dag dat ik bij de dealer was.
Ik haf geen ANWB maar wel een aanvullende pechhulp bij mn verzekering (€ 4,50 per maand) dus alleen daarmee heb ik de kaart er al uit.
Ben wel benieuwd hoe duur die kaart volgend jaar is.
Nu een paar maanden deze card maar waar blijven de speciale acties en/of aanbiedingen die ze in de folder beloofde?