Gisteren opgehaald, en direct tot de conclusie gekomen dat Gris Shark een stuk donkerder is als Gris Thorium. Ik vind het een mooie combinatie met Rouge Carmen dak en ook het rode leer past er goed bij.
Hierbij een snel plaatje met de aaifoon, ik zal gauw even wat betere foto’s maken waarop de kleurcombi goed te zien is.
De mijne maar eens op de plaat gezet. Kleur Mativoire, blijft toch een kleur die je niet vaak ziet, althans ik niet.
Beide gekocht, maar rij zelf de linker met wit dak. De roze was helaas niet meer leverbaar
Mijn nieuwe speelgoedauto
DS3 e-HDi 90 TonKa Toy
Tonka, jeugdsentiment
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Eentje uit Belgie met eigen DS3 logo .
Die enorme hondendrol voor de auto valt net zo op als die sticker…
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Is geen hondedrol , maar een kat die slaapt onder de wagen ....!!
Zwarte ds 3
De kleur Mativoire vind ik ook erg mooi ,,,,
Totaal aantal Berichten: 187
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Mijn DS3 14 Hdi DSG in Blue Belle Ile met Blanc Opale dak
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vandaag was het onverwachts mooi weer en bovendien werkte ik thuis. Dus tussen de middag eens even lekker met de DS3 en mijn nieuwe camera op pad geweest. Ik had het idee dat de DS3 wel mooi bij de herfstkleuren zou passen. Zie hier het resultaat:
Erg netjes
Blijft ook echt een mooie (poets) kleur!
Ben ook wel benieuwd naar het nieuwe “Rouge Rubi”
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
- BX 16V MK2
Wat is Rouge Rubi?
Poetsen doe ik niet zo vaak, dat wordt iets te gek met 3 auto’s en besteed ik liever mijn aandacht aan mijn ‘eigen’ auto’s. Wel was ik ‘m altijd met de hand en met vrij goede middelen. Helaas is hij in september na klein schadeherstel aan het rechter portier door een krasstraat geweest en zou de auto nu eigenlijk gepolijst moeten worden
“Rouge Rubi” is een nieuwe kleur voor de DS3
Op de configurator lijkt hij donkerder als jou kleur rood!
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
- BX 16V MK2
Zie het inderdaad, lijkt mij een stuk minder mooi. Het rood had van mij nog wel iets meer richting oranje mogen gaan, zoals de speciale kleur rood die je op de Alfa Romeo Giulietta kunt bestellen.