Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Lucros schreef:guido66 schreef:Hebben er al mensen ervaring met het eTouch systeem? Mijn auto wordt op MyCitroën na bijna een maand nog steeds niet herkend (foutcode E22).
Heb hetzelfde probleem. Verschillende telefoontjes naar de klantendienst van Citroen in België hebben nog geen reactie, laat staan oplossing, teweeg gebracht.
Heb jij al een reactie gekregen ?
Ik heb gemaild met de klantenservice van Citroën.
Zij hebben het probleem voorgelegd aan Citroën Frankrijk en na enkele weken was het geregeld.
Het doet het als een speer.
Alles checken vanuit je luie stoel!
Tijdens veranderingen aan de site en updates aan de App doet MyCitroën het ook effe niet.
Totaal aantal Berichten: 296
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
JLFME schreef:C4yourself schreef:
2) Waar kan ik de nieuwste versie (2.2 ??) downloaden?
Vanochtend de update gedaan vanaf USB.
No problems en in ruim 10 minuten klaar.
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Naar het schijnt zal in december 2012 firmware versie 2.6 vrijgegeven gaan worden.
Die versie zit al in de auto’s die nu uitgeleverd worden. We wachten af…
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Bij mij werkt eTouch goed en ik wil dit ook graag op mijn Iphone. Nu lees ik in de handleiding van eTouch dat er een app te verkrijgen is in de appstore. Deze kan ik echter niet vinden. Is deze wel beschikbaar?
C4 1.6VTI Exclusive + navigatie + Denon geluidssysteem, gris shark
Sorry voor de dubbele plaatsing. Waarschijnlijk 2x gedrukt? Weet niet hoe ik de post kan verwijderen. Ook dit bericht klopt niet. Verzoek aan moderator om deze post te verwijderen. Bvd.
Hij staat er nog gewoon in hoor.
Effe zoeken in de App Store: eTouch.
Ik kan hem toch echt niet vinden in de apple appstore. Er is een eTouch app maar deze is chinees. Ook gezocht op Citroen eTouch zonder resultaat.
Mogelijk alleen voor Android beschikbaar maar niet voor IOS?
Ik gebruik het zoekveld van de App Store op mijn iPhone en type etouch in.
Hij vindt ‘m gewoon.
Sorry, ik wil de app op mijn Ipad en daar is hij in de appstore niet te vinden. Dit zou toch geen verschil mogen maken? Ik heb meerdere apps voor Iphone die op mijn Ipad goed werken. Je hebt dan de mogelijkheid om 2x te vergroten. Ik begrijp dus niet dat ik hem niet kan vinden.
Inmiddels gevonden. Ik zocht op Ipad apps ipv Iphone apps. Het verschil is bij de laatste upgrade van IOS geintroduceerd, eerder was dit verschil er niet. Bedankt Voor je hulp Harry.
Graag gedaan hoor.
Apps voor zowel iPhone als iPad worden aangeduid met een + teken.
Anders is het gewoon een iPhone App dat vergroot wordt weergegeven.
Dus in principe moet je dus altijd zoeken met het device waar je het op wilt hebben.
Maar nu je ‘m op de iPhone hebt staan kan je ‘m ook gewoon op de iPad zetten. (=iPhone maar dan 2x vergroot)
JLFME schreef:Welkom op het forum crosserke1.
De eMyWay bevat kaarten van gans europa.
Ze staan op een SD kaart.
Flitspalen kun je oa hier downloaden tegen betaling. Tevens staat daar een installatie handleiding.
Als het goed is staan de nieuwste kaarten al op het SD kaartje dat erbij zit. Updates kun je kopen je bij je dealer.
Ik heb een eMyWay maar daarin zit toch echt geen SD kaartje ??
crosserke1 schreef:Heb vandaag mijn juweeltje kunnen binnenhalen, de gps is wat mij betreft wel een tegenvaller, hij bezit geen sd kaartje of wat dan ook, kan enkel via de dealer geupdate worden en kan de flitspalen er niet op toevoegen.
Voor de rest is het (voorlopig) een prachtbeestje..
flitspalen eenvoudig installeren via usb stick
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
007senna schreef:Ik heb een eMyWay maar daarin zit toch echt geen SD kaartje ??
6 posts verder op diezelfde 1e pagina had je kunnen lezen dat ik dit al gecorrigeerd had.
JLFME schreef:Ik heb even een paar foto’s bekeken en inderdaad: je hebt gelijk, de C4 heeft geen SD kaartje meer. De C3 (2010) heeft dat wel. Vandaar dat ik er van uit ging dat de C4 dat ook heeft.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Totaal aantal Berichten: 32
- C4 (2004-heden) C4II THP 155 EGS Exclusive
Volgens Navteq zijn er nieuwe kaarten voor de Emaywy beschikbaar 2012-2013 met firmware 2.21 geleverd op een usb stick.
Nu moeten de kaarten op een systeem van voor augustus 2011 ook geactiveerd worden