Als je de deurpanelen niet meer proper krijgt kun je ze nog overspuiten met vinyl spray of bumperspray.
Heb ik bij de C15 gedaan, wel iets makkelijker te vinden standaard grijs dan jouw bruin maar google erop los.
Hier compleet dash en deurpanelen gedaan
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
verkaadje schreef:voor de interieur liefhebbers
Keu-rig!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Goede tip hopelijk word het net zo mooi met die deur panelen.
Ik ben zo blij met mijn punt gave stoelen en achterbank+ hemel dat ik er nauwlijk in durf te zitten.
Ik moest lachen toen mijn vader erin ging zitten hij zei `t is net een spons
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
verkaadje schreef:HELP!!!!
mijn raamslinger lings heeft het begeven
het is een beige bruine heeft iemand er nog een??
ik zag er laatst een op marktplaats maar is best duur
Zijn die dingen niet identiek aan die van de GSA? Lijkt er zo op de foto wel verdacht veel op, ik zie meer interieurdelen die ook in de GSA zitten Vergroot wellicht je zoekmogelijkheiden
En idd een keu-rig interieur! Alleen dat benzinefilter…
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
GSA heeft passende slingers, de BXen uit de eerste jaren passen ook.
Zit er bij de luxere GSA geen alu sierplaatje op?
Je kunt natuurlijk wel gewoon je middenconsolebak bij wijze van proef eens bruin spuiten om te proberen.
Er zijn trouwens wel genoeg deurpanelen en middenconsolebakken te vinden hoor…
Nou moet ik als voorzitter van de visaclub je natuurlijk binnenhengelen als clublid zodat je uit het ruim gesorteerde magazijn kunt kopen
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Oei idd de visaclub daar moet ik me weer voor aanmelden (ben al 3tal jaar lid) wil graag naar het magazijn komen kijken en wellicht dingen kopen.
Raamslingertje wordt geregeld,
Oei de visaclub daar moet ik m’n contributie voor dit jaar nog betalen want ik wil al te graag naar het magazijn!
verkaadje schreef:Goede tip hopelijk word het net zo mooi met die deur panelen.
Ik ben zo blij met mijn punt gave stoelen en achterbank+ hemel dat ik er nauwlijk in durf te zitten.
Ik moest lachen toen mijn vader erin ging zitten hij zei `t is net een spons
Bekend probleem van die puntgave stoelen en achterbank! Ik durf er soms ook nauwelijks op te zitten.
Ik ben dus niet de enige,
Wat doe je daaraan. Gewoon lekker zo laten of een hoes kopen?
Ben inmiddels weer lid van de visa club!
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Als de bekleding toch al verteerd is (vaak wel, ook al zie je nog niks) slijt/scheurt het onder de hoes vrolijk verder.
Je vertraagt het proces wel, maar het is niet te stoppen, ook het schuim van de kussens verteert langzaam, dat kun je zien aan geelbruine stofplekken onder de stoel en bij de handrem.
Iedereen draagt tegenwoordig ook spijkerbroeken, daarvan is bekend dat dit voor stoelbekleding ook funest is.
Welkom bij de club weer!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Laat ik met het slechte nieuws beginnen…..
Mijn nieuwe remschijven+blokken zijn voor een 4cilinder lekker dom…..
Maargoed de schijven die er op zaten zijn aangetast maar goed bruikbaar+blokken dus valt mee voorlopig.
Maar het Goede nieuws Ze LOOPT weer!!! En ow wat mooi en stationair perfect.
Ik heb de benzine tank mee naar huis genomen want die zit verstopt en niet zo’n klein beetje ook…...
Ik ben met een kabel door dat kleine toetje gegaan en alle chemische troep wat ik kon bedenken erin gegooid.
Maar het loopt niet echt door iemand tips?
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Kan de vuldop er niet af dan?
Normaliter spoel je zoiets uit met petroleum o.i.d.
Je kunt ook nog kijken of je het aandurft om het vlotterdeksel te verwijderen, dan kun je er nog beter bij.
Vaak zijn de opsluitringen voor de vlotter verrot en kun je er beter vanaf blijven tenzij je meter dood blijft natuurlijk
Na het spoelen met de hogedrukreiniger/steamcleaner uitspuiten en laten drogen.
Mooi dat ze loopt, complimenten!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Bedankt voor de tip Maurice,
Ik heb de vlotter eraf (was niet rot) en de vulpijp was er al af alleen dat kleine pijpje zat verstopt dus met gootsteenontstopper laten weken en hij nu is door!
Alles schoongespoten en gespoelt dus morgen wordt hij weer gemonteerd.
Ik zal morgen even foto’s scoren,
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Maak dan een filmpje
Leuk dat er weer een originele hollandse “doornroosje” opduikt
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Filmpjes ben ik geen held in maar ik zou het proberen,
Ik vindt het zelf ook leuk om een origineel Nederlands visaatje bij het wegennet toe te voegen.
Een nieuw kenteken vind ik eigenlijk niet zo mooi maar als het niet anders kan dan is het Maar zo.
Wel een luxe dat er een sensor opzit dat aangeeft dat je remblokken op zijn, dat voor 1985