Totaal aantal Berichten: 27895
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zonde om straks weer vies te maken
Hoe ga je dat doen met uitlijnen straks?
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
auw aan mijn ogen!
ik ben zo gewend aan de standaard uitrusting dat ik ernstig moet wennen. neem mij dat maar niet kwalijk.
ik ben heel benieuwd hoe het er straks in een totaalbeeld uitziet.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Kikkuh!!!
Life’s too short to drive without comfort!!!
Is weer eens wat anders dan een standaard BX, hulde!
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gaaf Coen!
Dit wordt een mooie GT! Maarre aangezien je best goed bezig ben, ga je de BX nog Taxeren?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Arjan Verkade schreef:Hoe ga je dat doen met uitlijnen straks?
Eerst zelf doen op een betonplaat en dan later door een professional laten doen.
GWHENDRIKS2 schreef:ga je de BX nog Taxeren?
Is wel de bedoeling.
Wil dan ook wel gelijk de XM & de CX laten doen.
Ik voel een taxatie mini-meet aankomen!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 27895
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Met 3 auto’s krijg je vaak toch wel korting
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
BasisBIX schreef:Arjan Verkade schreef:Hoe ga je dat doen met uitlijnen straks?
Eerst zelf doen op een betonplaat en dan later door een professional laten doen.
GWHENDRIKS2 schreef:ga je de BX nog Taxeren?
Is wel de bedoeling.
Wil dan ook wel gelijk de XM & de CX laten doen.Ik voel een taxatie mini-meet aankomen!
Daar heb ik ook wel belang bij… Misschien valt er wat te regelen?
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Mooi, ik doe ook mee
Life’s too short to drive without comfort!!!
De rechterkant is nu ook kaal, was wel even flink kloten met de binnenste stuurkogel en het kleine hoesje daarvan, maar uiteindelijk is het er wel op een normale manier af gekomen.
En ik denk dat ook gelijk de voorste hoogteregelaar eruit pak om schoon te maken vanbinnen. Zo met de aandrijfas eruit lijkt er wat meer ruimte te zijn daar.
Hoezo is deze stuurhuishoes aan vervanging toe? Hij is maar op 5 individuele plekken gescheurd.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Nou, Geeteetje wordt wel verwend zeg!
Goed bezig!
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
+1
Wanneer APK? Gaat hard zo!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Je rechter voordeur lijkt op de foto wel wat gehavend…
Ga je dat ook nog herstellen? Hij ziet er verder nog zo mooi uit!
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Zo, die hoes is definitief deaud!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
De aandrijfas is weer voorzien van nieuwe hoezen en ook de stuurhuishoes rechts zit erop. Dat ging een stuk makkelijk dan gedacht. Had veel gehoord/gelezen dat het een hoop gepiel is om die hoes over het uitstekende stuk van de tandheugelstang te krijgen. Maar bij mij floepte die eigenlijk vrij makkelijk er overheen. (is wel een imitatiehoes die wat dunner is dan origineel)
En nu de aandrijfas er toch uit ligt heb ik gelijk maar even de voorste hoogteregelaar eruit gepakt en schoon gemaakt van binnen.
Helaas is wel de korte leiding van de hoogteregelaar naar het verdeelblokje een soort van gesneuveld, mooist zou zijn dat daar weer een nieuwe leiding opkomt. Helaas is die bij de dealer niet meer leverbaar. Moet dus ergens bij een specialist een leiding op lengte van Cunifer laten maken.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90