Ik zou graag willencweten welke instellingen er allemaal te veranderen zijn zoals bochtverlichting ect.!?
Bochtverlichting is mogelijk, alleen dan vervalt je mistlicht (voor) Andere mogelijkheden zijn er vast, maar deze weet ik niet. Het instellen van dit soort dingen kan volgens mij alleen met een Lexia, dus niet zelf te doen via de MyWay.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik zou zeggen, neem eens de handleiding ter hand.
Ik denk dat de TS doelt op instellingen die niet in het boekje staan.
Totaal aantal Berichten: 187
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
KelvinM schreef:Ik zou graag willen weten welke instellingen er allemaal te veranderen zijn zoals bochtverlichting ect.!?
Op franse en duitse fora zijn heel veel instellingen te vinden. Het hangt nog al af van het type wagen dat je hebt.
BV
- stadslicht permanent aan zodat je met led verlichting dus ook achterverlichting hebt
- bij ingeschakeld dimlicht gaat bij een kwart stuuruitslag een mistlamp aan om de bocht te verlichten
- je verlichting blijft even aan nadat de sleutel uit het kontaktslot is gehaald
- je binnenverlichting gaat aan als de portieren worden geopend
- je achterwisser gaat aan als je ruitenwissers aan staan en de achteruit wordt ingeschakeld
-
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Volgens mij staan een aantal van die instellingen al std aan bij de DS3
Ruitenwisser achter doet dat al
Verlichting die blijft branden na contact uitschakelen is een optie die via het myway kan worden ingeschakeld (follow me home) ik heb die op 30 sec staan.
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
- Achterwisser activeren bij auto in achteruit zetten heb ik meteen uitgezet. Moet geen vieze drek over m’n witte kont!
- Follow Me Home heb ik op 60 seconden staan. Ideaal.
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Hij doet dat toch alleen maar als je ruitenwissers voor al staan ingeschakeld en als dat nodig is, dan is die kont van je toch al niet wit meer gezien de weersomstandigheden
Totaal aantal Berichten: 92
- DS 3 1.6 e-HDI Sport Chic
Tenzij je zoals ik, zelf op mooie dagen, toch effe de ruitenwisser vooraan doet gaan (om het stof van de ruit te halen) zodat hij daarna in ‘auto’ staat.
Hoeft het niet te regenen, maar gaat hij wel zodra je in achteruit schakeld
DS3 e-hdi 110pk sport chic
OPGEPAST !!! domme belg comming true! Benaderen op eigen risico!
Daarvoor heb je toch de ruitensproeier? Stof moet je niet zonder water van je voorruit proberen te halen, dat is (a) heel slecht voor je ruitenwisser en (b) meestal weinig effectief