Totaal aantal Berichten: 20
- C4 (2004-heden) Cactus e-thp 110 Shine
Hallo forum leden
Iemand al gelukt zijn Samsung Galaxy S3 via BT te koppelen aan zijn RT6
Koppelen is gelukt maar krijg mijn contacten(namen en telefoonnummers) niet te zien (de lijst blijft leeg).
Firmware versie 2.2
Bij voorbaat dank.
C4 Cactus e-THP110 Shine Blanc nacre chocolat airbumps
DS4 THP200 Sport Chic Hickory
Berlingo 1.6 XTR Gris Fer
Totaal aantal Berichten: 20
- C4 (2004-heden) Cactus e-thp 110 Shine
Hallo Forum leden
Via deze link: http://www.citroen.nl/services/telematica/compatible-bluetooth/
DS4 gekozen… kan ik zien welke telefoons worden ondersteund versie 2.2 geen Samsung Galaxy S3
Versie 2.7 laat mijn telefoon wel zien dus volledige ondersteuning.
Is er een firmware versie 2.7 beschikbaar voor mijn emyway in de DS4 ???
Groet p-carp
C4 Cactus e-THP110 Shine Blanc nacre chocolat airbumps
DS4 THP200 Sport Chic Hickory
Berlingo 1.6 XTR Gris Fer
Beste forum leden,
Afgelopen woensdag onze c4 ligne business opgehaald. De proefrit was perfect verlopen en moet zeggen, na een aantal dagen te hebben gereden is het een genot om weer in te mogen stappen.
Ik heb alleen 2 vragen.
Wanneer ik een tunnel inrijd waar geen radio ontvangst is, is de radio niet stil, maar blijft ruizen. In onze vorige auto(astra station 2007) ging de radio gewoon op een soort mute. wanneer de radio weer ontvangst had, speelde hij weer vrolijk verder.
Is dit op de radio in te stellen? Ik kan er nl niets over vinden.
De 2e vraag gaat over de navigatie. Op het eMyWay systeem kunnen ook coördinaten worden ingevoerd. Echter wil ik dit graag in hddd°mm.mmm(bijv. N51°58.127 E005°40.273)kunnen invoeren. Iemand enig idee waar ik die instelling kan wijzigen, en of dat het überhaupt wel mogelijk is, dit te wijzigen.
Alvast bedankt voor je reactie.
Dennis.
Totaal aantal Berichten: 65
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP 150
de klok heb ik manueel moeten aanpassen in verband met het zomeruur. is dit de correcte wijze of had dit automatisch moeten gebeuren. Wij hadden gedacht dat dit automatisch ging, adhv de gps satelieten
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Totaal aantal Berichten: 69
- DS 5 Hybrid4 Business Executive
064harry schreef:Wel effe laten weten hé?
Nou vooruit dan: jl. vrijdag, naast zomerbanden, de DS5 bij de dealer laten voorzien van ‘de nieuwste’ eMyWay versie (voor zover kennelijk beschikbaar voor mijn DS5): 2.31 ......
De iPhone4S problemen lijken voorbij, alles blijft voorlopig werken ook nadat er een gesprek heeft plaatsgevonden. Wegvallen zodra er andere (netwerk/internet) activiteit heeft plaatsgevonden heb ik nog niet geconstateerd. Voor het overige lijkt de firmware weinig nieuws of meer te bieden.
Opmerkelijk:
- dealer heeft meteen (ongevraagd of onvermijdelijk) de kaarten van de navigatie ge-update. Grappig genoeg met een kaartversie nog van vóórdat mijn auto 5 maanden terug geleverd werd
- kreeg voor de dag een andere, splinternieuwe DS5 mee (met nog geen 100km op de teller). De software-versie daarop: 2.21 !!!!!!! Als ik dan hier lees dat sommige nieuwe DS5’s versie 2.7 of 2.8 hebben, kan ik het niet meer volgen…..
Beste forumleden,
Ik heb een klein vraagje in verband met de te kiezen thema’s op het emyway systeem van de Citroën C4. Hierbij zie ik 2 thema’s staan, namelijk Sweet Habana en Dark Blue als ik me niet vergis van benaming.
Zou het kunnen dat er nog een 3e thema is, want op volgende link zie ik een thema dat blijkbaar op de Citroën C3 Picasso zit maar waar ik niet over beschik:
Voorbeeld 3e thema Citroën C3 Picasso
Dit thema blijkt ook op de Citroën DS5 te zitten. Heeft dit te maken met de firmware versie en is er iemand die over dit 3e thema beschikt?
Alvast bedankt!
Stefaan
Klopt, bij mij staat er een derde thema ‘Astral Grey’ tussen, zoals op het plaatje grijs met wat rode accentjes.
dat zit op mijn onlangs geleverde C4 ook niet, tevens heeft citroen het gecombineerde snelheidsmeter scherm gewijzigd..
normaliter volgens het intructieboekje zou je de navigatie ook kunnen zien op de middelste klok.
dus zeg maar in je snelheidsmeter…
mijn C4 heeft dat niet meer ondanks de emyway…
ronama schreef:dat zit op mijn onlangs geleverde C4 ook niet, tevens heeft citroen het gecombineerde snelheidsmeter scherm gewijzigd..
normaliter volgens het intructieboekje zou je de navigatie ook kunnen zien op de middelste klok.
dus zeg maar in je snelheidsmeter…
mijn C4 heeft dat niet meer ondanks de emyway…
Dankjewel voor jullie antwoorden! Ook yo-1!
Klopt, is bij mij ook het geval. Alles wordt bediend en geregeld via het scherm van de emyway, ook bij mij dus.
Aangezien jouw C4 onlangs geleverd is, ga ik er vanuit dat je minstens over firmware 2.21 zal beschikken, dus kan ik waarschijnlijk uitsluiten dat het Astral Grey thema ook niet in deze firmware versie vervat zit of zie ik dat verkeerd? Of bestaat er een mogelijkheid om aan dit thema te geraken?
Zijn er overigens mensen die al aan het experimenteren zijn met mirascript en gph editor voor de RT6 om thema’s te maken?
@Ronama,
De navigatie in de middelste klok kun je instellen met het scrol wieltje linksonder op het stuur. Hiermee kun je zelf bepalen waarvoor je de middelste klok gebruikt.
Ik heb vorige week mijn firmware ge-update naar 2.21, maar heb ook geen extra thema. Wel werkt de navigatie nog steeds in de middelste klok.
Bedankt.
Maar bij mijne zit dat er niet meer op.
Schijnbaar is dat afgevoerd.
Mijn auto is begin maart gebouwd
Met de upgrade naar V2.31 van eMyWay, zijn mijn iPhone problemen grotendeels opgelost.
Ik bemerk echter wel een ander vreemd fenomeen: ik heb meestal de radio aanstaan. Wanneer ik de auto parkeer en even later weer instap en start, schakelt eMyWay spontaan en gevraagd naar de eerstvolgende geluidsbron: de iPod die ik permanent aan de USB heb liggen.
Hebben meer mensen hier last van??
Totaal aantal Berichten: 70
- (Grand) C4 Picasso Business Lounge
Waar kan je de nieuwste versie van de emyway downloaden, want ik ondervind ook wel problemen met mijn Iphone en men dealer zegt dat ik de recente versie heb… Wat ik dus gecontroleerd heb en niet is.
Jo
Voor zover bekend kan een nieuwe versie alleen door de dealer geïnstalleerd worden.
Welke versie (iPhone en eMyWay heb je??). Je kunt dat controleren door de setup-knop even ingedrukt te houden, er verschijnen dan allerlei versienummers van onderdelen van je eMyWay….
Johan