Na een poging tot diefstal, dan eindelijk de nieuwe sloten etc geplaatst. Nu blijkt dat de cruisecontrol niet meer pakt, hendel omhoog of omlaag was normaliter cruisecontrole aan, maar op de 1 of andere manier pakt hij niet meer. Dit is een cruisecontrol waarbij je niet eerst een schakelaar op je dashboard aan hoeft te zetten, deze werkt alleen met de handel links op de stuurkolom.
Totaal aantal Berichten: 3167
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Fabrieks-cc of aftermarket? Ik vermoed dat het om je Activa gaat, en die zijn nooit af fabriek met cc geleverd. Een Activa Exclusive bestaat trouwens niet, het is óf een Activa óf een Exclusive. Een Exclusive is bij een Berline altijd een automaat en altijd zonder Activa. Een Activa daarentegen heeft altijd een handbak. En in een Xantia met handbak zit nooit af fabriek cc.
Enfin, wat voor merk cc zit er in je Xantia? En als je die niet weet, kun je misschien een foto van de stengel o.i.d. posten?
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Deze is af fabriek gemonteerd en het is dus wel een activa in exclusive uitvoering, deze is op bestelling gemaakt toentertijd. En de enigste Activa Exclusive in zijn soort. Als je de handel naar boven of beneden zet dan activeer je de cc, van je af duwen is hem eraf halen, naar je toe halen is het geheugen activeren. Zal er een foto van maken, die ik later even post.
Totaal aantal Berichten: 73
- C5 2,0-16v automaat Exclusive Break G3
- Xantia 1,8-16v automaat berline
Zekering al na gekeken?
nu:xantia berline 1.8-16v automaat"99 hobby auto
Ga ik voor de zekerheid nog eens doen, maar lijkt op een technisch probleem, of de kap van de handels is niet goed terug geplaatst, dit komt nogal nauwkeurig.