Is het nu wel of niet mogelijk om een zgn A-display (6155GX) te vervangen door een C-Display (6155W9)
Mijn display is half defect (mist wat pixels) en dit leek mij een mooie gelegenheid om dan maar gelijk een wat mooier display er in te plaatsen.
Ik heb een Citroen C4 Ligne Business bouwjaar 2006
Alvast dank voor de info!
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Dit is gewoon mogelijk. Zelfs uit verschillende type wagens.
Zie bv dit draadje.
Ik heb het A-display in de C3 van mijn vrouw vervangen voor een C-display van een C4 en later nog een keer gewisseld voor een oranje C display van een C3, zodat het net wat beter bij de andere klokken past.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Past elk type er gewoon in? Als er maar een bruine stekker op zit?
Er zijn maar twee types verbouwd volgens mij: A en C. Mits het een display van een citroen is zou het gewoon moeten werken. Ik heb wel eens gelezen over een display uit een Peugeot die niet werkte in een Citroën zonder herprogrammeren.
Dus stel je hebt een C4 uit 2005 en er is een mooier display uit een auto van 2007 te koop, dan is het plug n play en alle functies blijven bestaan?
Hoe kun je aan foto’s / sites zien wat type A en C is? Is daar een code voor?
Dat zou makkelijk zijn zeg!
Weet iemand welk onderdeelnummer het nieuwe C-type display is? Ik heb een hele lijst op onderdelenlijn.nl gezien maar geen idee wat het nieuwe type is. Dit is plug n play?
Zoals in mijn eerdere linkje te lezen staat had het C4 display dit nummer
Dankje wel!
Ik heb nu een display + radio met Mp3 gevonden. Kan deze dus gewoon inbouwen in mijn C4?
Het demontagebedrijf had het wel over dat onderdelen moesten worden ingelezen, wat is hiervoor nodig? Kan dit bij de plaatselijke garage?
Sorry, ik heb de auto pas net dus ken hem nog niet zo goed en zit met veel vragen..
Je radio zal door een citroendealer geprogrammeerd moeten worden voor jouw auto. (serienummers moeten overeen komen, anders blijft je radio continue piepjes geven). Display omwisselen is plug&play;, met één uitzondering: als je de parkeersensoren ook zichtbaar wilt hebben in het display, zal dit ook geherprogrammeerd moet worden door je dealer. Maar dit is niet noodzakelijk voor de normale werking van het C-display.