Dat is waar.
Is het overigens niet een idee om een speciaal topic aan te maken voor de 16V?
Dan kunnen we hier de vorderingen volgen van de Bleu Olympe.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik houd het voorlopig liever bij elkaar XBXG
Dat mag natuurlijk (ik bepaal hier de regels niet), maar het zou me handig lijken om onoverzichtelijkheid te vermijden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 43309
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
XBXG schreef:
Is het overigens niet een idee om een speciaal topic aan te maken voor de 16V?
Dat lijkt mij ook
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ok, wat jullie willen
Ben niet zo heel moeilijk
Vandaag een beetje gepoetst. Morgen mag hij z’n best gaan doen voor z’n APK bij de garage waar ik hem gekocht heb. Moet wel een beetje netjes voor de dag komen.
Ook de koppeling afgesteld. Kreeg de opmerking dat de slag van het pedaal nogal lang is en hij pas laat ‘pakt’. Accu verwijderd en de moer 4 slagen losser gedraaid.
Hij heeft weer een jaartje apk. Enige aandachtspunt is: Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage. Ik denk dat dat weer slaat op roest op de achterremschijven, want de handremkabels heb ik onlangs allebei vervangen.
Gefeliciteerd met de verse APK.
Heeft de garage niet uitgelegd wat er precies aan de remmen moet worden gedaan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Dank je. Ik zal om nadere uitleg vragen. Heb de auto vóór en na openingstijden respectievelijk gebracht en opgehaald, dus geen contact gehad.
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Gefeliciteerd!!
Life’s too short to drive without comfort!!!
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gefeli
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Ik heb zojuist een nieuw interieur (stoelen, bank + deurpanelen gekocht wat, ik hoop, beter bij m’n verder grijze interieur past. Nu zijn de stoelen in goede staat, maar nogal vies. Weet iemand een goed middeltje hiervoor?
Ook zitten er de verkeerde hoofdsteunen bij (zie onder). Heeft iemand toevallig nog hoofdsteunen liggen die bij deze stoelen horen?
Totaal aantal Berichten: 1036
Geregistreerd: 24-08-2012
- BX 16 TZI Automaat
scheerschuim op de bekleding 10 min in laten trekken en met natte doek af vegen, ruikt het ook meteen fris
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Action heeft spuitbussen met bekledingreiniger, een foam zodat de stof niet zeiknat wordt. Kost bijna niets en werkt goed
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Die hoofdsteunen horen bij het interieur in mijn BX, dus als je er vanaf wilt
Hoeveel hoofdsteunen heb je?
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk