Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
OK, het was mijn ervaring dat ik met alleen bellen via BT nooit problemen heb. (FW 2.20) Jammer dat het bij jou niet helpt.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Bovenaan, in het midden van het display van de eMyWay, staan twee getallen gescheiden door een slash (XX/XX). Deze getallen veranderen regelmatig. In de beschrijving van de MyWay staat dat hier de datum moet staan maar dat klopt dus niet. Iemand enig idee wat deze getallen betekenen?
Vrgr,
Ton.
Als je het display op verkleinde kaartweergave hebt staan (dus kaart met kompas in het scherm) en je speelt muziek van USB dan geven deze getallen het huidige nummer en het totaal aantal nummers in de huidige USB-map aan.
In de radio/media weergave staat wel de datum bovenin.
Klopt inderdaad JLFME. Bedankt voor de info.
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
@ JLFME: Op de onderste foto’s staat het in het Duits?
Eigen foto’s? Of die van het wijde web?
De foto’s zijn geplukt van het wijde web
Ik lees in de handleiding dat m3u bestanden op USB niet ondersteund worden. Is er een andere manier om playlists te maken op een USB stick? Ik kan me bijna niet voorstellen dat playlists niet ondersteund worden.
CITROEN DS5 HYBRID4 AIRDREAM BUSINESS EXECUTIVE - BLANC NACRE - LAMA BEIGE
Totaal aantal Berichten: 9
- DS 3 e-HDi 1.4 70 airdream EGS Business
yo-1 schreef:Voor zover bekend kan een nieuwe versie alleen door de dealer geïnstalleerd worden.
Welke versie (iPhone en eMyWay heb je??). Je kunt dat controleren door de setup-knop even ingedrukt te houden, er verschijnen dan allerlei versienummers van onderdelen van je eMyWay….Johan
Als ik de setupknop ingedrukt hou, krijg ik geen versie ed te zien.
Mijn ds3 is geleverd april 2013. Heb de indruk dat ik nog oude kaarten heb.
Zou dit graag willen controleren, maar hoe ?
De dealer zegt (uit de losse pols) dat het de nieuwste zijn…. rara… ik geloof hem niet…
Iemand ideeën ?
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Geloof je dealer toch maar. Het zijn de nieuwste kaarten maar die zijn toch ook al meer dan een jaar oud. Het is niet te vergelijken met een TomTom die minstens 4 maal per jaar een update krijgen.
Ben bezig met het updaten van mijn kaarten. Wat duurt dat allemaal lang. Kan gelukkig wel onder het rijden.
Als je alle kaarten met draaiende motor stationair zou moeten vervangen dan heb je er wel een tank benzine doorheen geblazen voordat je klaar bent
De energiespaar functie zou toch uitgezet moeten kunnen worden voor deze activiteiten, zodat je zonder draaiende motor kunt updaten.
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
En??????
En: Van het weekend misschien nog een lange rit. Kan ik nog wat verder updaten. Heb nu Benelux, Duitsland en Frankrijk gedaan.
Waar je nooit met de auto komt heeft natuurlijk ook weinig zin om te updaten. Het zijn nogal wat kaarten (11).
Resultaat: de wegen die “toe 2 jaar geleden” zijn aangelegd zijn nu aanwezig. Bij een plek waar ik vorige maand nog in het weiland reed staat nu de wijk er op.
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
Enneuh dat benne de originele kaarten?
(@Frie je hebt een PM)
Totaal aantal Berichten: 9
- DS 3 e-HDi 1.4 70 airdream EGS Business
Dank voor je reaktie, ja ik ben bang dat het zo is. toch zou ik wel zelf graag het versie nummer willen checken, iemand enig idee hoe ? Even setup indrukken resulteert in setup
Segerfan schreef:Geloof je dealer toch maar. Het zijn de nieuwste kaarten maar die zijn toch ook al meer dan een jaar oud. Het is niet te vergelijken met een TomTom die minstens 4 maal per jaar een update krijgen.
setup knop ff langer ingedrukt houden..
dan krijg je een ander menu met 2 keuzes,,
1 diagnose radio apparaat
2 demonstratie navigatie
dan druk je op 1 en ok krijg je weer een keuze menu, dan druk je weer op 1 en ok.
als je dan op ok blijft drukken krijg je verschillende info’s over sw, kaarten etc