Toen wij de saxo kochten was de afstandsbediening “kapot” de knopjes waren weg, je kon zo het printplaatje zien.
Nu hebben wij een nieuw kastje, printplaatje erin gedaan en een nieuw batterijtje maar hij doet het niet.
Ik heb hier echt helemaal geen verstand van, en ik ben ook bang dat ik te makkelijk denk.
printplaatje ziet er nog goed uit en er lijkt niets beschadigt te zijn.
ik zal kijken of ik straks een foto kan plaatsen, ik hoop dat hier mensen zijn die mij kunnen helpen
Totaal aantal Berichten: 187
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Er staat me iets van bij dat je de handset en de ingebouwde ontvanger dan weer moet synchroniseren of zo iets. Dat weten de heren monteurs in de Citroen garage wel of de man van het magazijn ...
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Brand het rode lampje op de ab wel, als je op de knop drukt??
Je kan je ab controleren of hij het doet door je mobiele tel. te pakken, net doen alsof je een foto maakt, zender ervoor houden en op de knop drukken, als hij werkt zie je lichtflitsen op je mobiel scherm.
De ab hoeft niet ingeleerd te worden met een Lexia o.i.d.
Probeer de camera truck maar eens.
Groeten Theo
Volgens vriendlief zit er geen rood lampje in deze afstandsbediening, aan de onderkant zit wel iets waar je sleutel in zou passen (ofzo??)
langs de garage zou kunnen maar die is meestal dicht als mijn vriend klaar is met werken.
ik kan ze wel even bellen
Dat verhaal komt me zeer bekend voor! Hetzelfde probleem heb ik ook met mijn afstandbediening… Ook een nieuwe behuizing, nieuwe batterij. Eerst werkte het allemaal een paar keer, maar toen ging de batterij los zitten en de contactjes van het printje met de batterij zijn ook vrij precies wat plaatsing betreft.
Na het herplaatsen van de batterij werkte het allemaal niet meer…
Dus: Ik heb de contactjes voorzichtig gesoldeert met de pennetjes van de batterijhouder, maar nog steeds werkt de afstandbediening niet!
Wel jammer, want in het donker is het lastig met de sleutel…
Ik zal kijken wat er gebeurt wanneer ik probeer een foto te maken.
Overigens wel het volgende in de handleiding gevonden (bijlage). Resetten moet wel, maar hielp bij mij niet… Wellicht nog maar een andere batterij proberen.
Rode lampjes zijn er inderdaad niet.
Citroën Saxo 1.4 automaat, zilvergrijs, ‘99
Volvo V70 D5, zwart, ‘09
Daf 55, bruin, ‘73
Gaat hier om een Saxo uit ‘96, met een 1 knops bediening, die van jullie is denk ik jonger.
Groeten Theo
Klopt hij is uit 2001
Weer wat geleerd vandaag!
Die van ons is van ‘99, dus inderdaad jonger.
Volvo V70 D5, zwart, ‘09
Daf 55, bruin, ‘73
Totaal aantal Berichten: 187
- C25 2.5 TD camper met Burstner ombouw
- 2CV Le Patron 3 cabrio
- ZX 1.8 i Aura Automaat
- 2CV AK 250
Onze Saxo heeft centrale deurvergrendeling op alle 4 de deuren en de kofferbak maar geen afstandsbediening. Waarschijnlijk is men die ergens in de loop der tijd kwijtgeraakt
2CV AK250 652cc, 1960
Le Patron 3 652cc, 1984;
C25 Burstner 2500 Turbo Diesel, 1990;
2CV Charleston trapauto, 1996;
ZX 1.8 Aura Automaat, 1996;
Jammer dat die afstandsbediening ontbreekt, want die zijn bij de dealer als complete set volgens mij behoorlijk duur. Dan ben je wel de nodige tientjes verder…
Wat ik dan weer jammer vind is dat ik wel een (niet werkende) afstandsbediening heb, maar geen centrale vergrendeling op alle portieren. Enkel op de bestuurdersdeur… Is dat eenvoudig te veranderen?
Volvo V70 D5, zwart, ‘09
Daf 55, bruin, ‘73