7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 

Madame Mativoire (C4 1.6 HDi) gaat ingeruild worden…
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7790

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 17 augustus 2014 11:27 AM
  [ # 91 ]

Zie ik trouwens platen met opgelegde letter? En was dat al zo bij aanschaf?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 709

- C4 (2004-heden) 1.6 HDi 92 pk Ligne Business
Gepost: 17 augustus 2014 07:37 PM
  [ # 92 ]

Yup, die had ze al bij aanschaf. Er zit ondertussen wel, met instemming, een kentekenhouderplaat van Motorhuis op. Hoezo je vraag?

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 17 augustus 2014 07:55 PM
  [ # 93 ]

Was me nog niet opgevallen! En het is ook niet echt een standaardfeature voor een middenklasser.

Kentekenplaathouders ben ik dan weer geen voorstander van, maar dat is verder aan jou.

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 17 augustus 2014 08:05 PM
  [ # 94 ]

Nee, maar om nou met ‘AUTOCENTRALEVEENSTRA.NL JOURE/ROGAT-MEPPEL’ prominent op de achterkant rond te rijden… dat is het nou ook weer niet.

Ik zit al jaren bij Motorhuis (eerst Motorhuis Schiedam, dat werd na verhuizing Motorhuis Rotterdam) en ben zeer tevreden met hun dienstverlening. Dus in dit geval mogen ze wel iets terugkrijgen door hun kentekenhouder erop te zetten. Beter dan suggereren dat ik in de regio Joure woon.

From that fateful day when stinking bits of slime first crawled from the sea and shouted to the cold stars, “I am man”, our greatest dread has always been the knowledge of our mortality…

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 21 augustus 2014 01:07 PM
  [ # 95 ]

... Laatst eens gespeeld met de verschillende geluidjes.

shock  shock  shock

Nou, daar was ik dus snel van genezen!

Een clignoteur hoort, in mijn spreekwoordelijke boekje tenminste, een relais geluid te maken. Tik tak tik tak tik tak tik tak. Nou kom je een mechanisch relais niet snel meer tegen in een moderne auto, dus dan wordt het synthetisch geluid. Het klinkt toch nog ongeveer als Tik tok tik tok tik tok. Het zit, met wat fantasie, toch nog in de buurt.

Echter, zodra je afwijkt van Classic ... Bongo’s voor de richtingaanwijzer. Of klingelende kristallen. Of… nou ja.  zipper  Het is niet aan mij besteed.

Ander klein audio leed: De RT6 kan niet zo heel erg lekker met MP3 omgaan.

Gapless playback? Vergeet het maar. Nou luister ik meestal naar grote MP3’s (1 of 2 uur lang) maar bij een album met aaneengesloten losse MP3’s gaat het flink mis.

Vooruit (of terug) skippen in een nummer… net op 2x audio misschien. Het schiet niet op, wat niet lekker werkt als je een live mix van 3 uur wil beluisteren vanaf, zeg, de helft.

Bij uitzetten van de radio en weer aan is de stop-positie nogal eens teruggezet. Daar waar je gestopt bent is niet waar de MP3 weer verder wordt afgespeeld. VBR ge-encodeerde MP3’s worden trouwens in lengte verkeerd weergegeven. 224 minuten voor een set van 2 uur… Wait, what?

Ach, klein leed. Het is nog steeds een hele fijne auto.

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 11 september 2014 06:27 PM
  [ # 96 ]

Aantal dagen in bezit: 194
Totaal gereden sinds aanschaf: 20142 km (en tellende)
Totaal getankt: 1014,63 liter
Brandstofkosten: €1444,79
Gemiddeld verbruik per tank: 20,87

Yup, I am a happy camper!

Profiel  

henkiehenk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 54

Gepost: 12 september 2014 09:24 AM
  [ # 97 ]

Voor aan een gesloten mp3 muziek of nummers is voor de computer een progam om je nummers te scheiden zodat je losse nummers krijg ..ik zal eens opzoeken hoe dat programma heet als ik thuis ben
Zit nu in citroen land Frankrijk .met c4 hdi rond te sleuren met caravan .

citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 12 september 2014 10:43 AM
  [ # 98 ]

Helaas, lange nummers opsplitsen in kortere stukken verruilt het ene probleem (niet goed kunnen “doorspoelen”) met het andere, namelijk dat de RT6 ook niet goed naadloos kan afspelen.

Ik hèb namelijk een aantal continue mixes die in stukken gehakt zijn. Een goede MP3 speler speelt naadloos door (zogenaamde “gapless” play) maar dat werkt hier niet. Dus dan kan ik wel zoeken, maar heeft iedere overgang een hinderlijke korte onderbreking.

Profiel  

henkiehenk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 54

Gepost: 14 september 2014 11:36 AM
  [ # 99 ]

Tja met afspelen heb ik geen last ..ik heb een andere set in de auto met ingebouwde nav staat ook op forum hier en werkt perfect.

Gister thuis gekomen van vakantie in Frankrijk en met nav ging toppy verbruik over 3250 km en caravan knaus 450 tf geladen 1380 kg ..1/11.5 ..veel geklommen dwars door Frankrijk binnen wegen ..wel netjes vind ik ..
Beter dan mijn vorige grand picasso 2 liter benz die al gouw 1/6.8 liep

Gr henk

citrofiel /dieselmonteur scheeps ,,
werkplaats SHM stoom Hoorn en chef trein stoom

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 24 september 2014 12:04 PM
  [ # 100 ]

Hier wordt ik best vrolijk van:

Weinig airco en veel de cruise control op 105 km/uur (100 km/u GPS). Met het huidige gezapige rijgedrag dus nog 200 km* in de tank, waar nog 2/12 inzit.

* = spreekwoordelijk mooi weer scenario

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 24 september 2014 08:28 PM
  [ # 101 ]

Laatst 730 kilometer op 39 liter 95RON in de koreaan, maar daarna was het gewoon weer drammen op de linkerbaan hoor Wink

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 08 november 2014 08:59 PM
  [ # 102 ]

Deels off-topic:

Vandaag was bij Motorhuis Rotterdam, officieel Citroën dealer, de Citroën veiligheidsdag. Ieder jaar weer gratis auto controle voor aanvang van de winter, voor de vaste klanten.

Aangezien vrouwlief een nachtdienst had kwam het mooi uit dat ik met de koters er naar toe ging zodat het stil was in huis.

We hebben de Citroën C4 Cactus van dichtbij en van binnen bekeken. C’est une voiture tres belle, als je het ding zo voor je neus hebt. Tegen de tijd dat onze C4 aan vervanging toe is komt er waarschijnlijk een station wagen omdat we met de kids wel de ruimte kunnen gebruiken, maar anders was de Cactus echt wel een kanshebber geweest.

De eigen C4 kwam probleemloos door de toetsing heen, dus dat zit wel goed.

Profiel  

traks
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 508

- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
- Traction Avant 11BL 1955
Gepost: 08 november 2014 09:03 PM
  [ # 103 ]

Helemaal mee eens. Leuke auto die C4 Cactus maar ook ik zoek iets meer ruimte dan in mijn huidige C4. Na 200.000 km dus maar een nieuwe C4 Picasso besteld.

Profiel  

Technoloog
> 700 berichten

Gepost: 19 november 2014 10:43 AM
  [ # 104 ]

Vanochtend de ton gepasseerd. En alles gaat lekker! (Eigenlijk dus verder niets te melden.)

Profiel  

JLFME
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 583

- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Gepost: 19 november 2014 01:26 PM
  [ # 105 ]

Mooi!  very good

Mijn C4 heeft vorige week in stilte de 90.000 aangetikt zonder problemen.

** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **

Profiel  

7 van de 8
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook