Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
Frie schreef:Er zit dus nog een flinke en imo onnodige vertraging in de distributie van de eMyWay kaarten.
Daar heb je helemaal gelijk in, zeker gezien de prijs die Here/Navteq vraagt voor een update.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Ik heb er vanmiddag ook even mee gereden, op de A4 was nu de parallelstructuur aanwezig en de nieuwe afrit Hoofddorp zuid, de omlegging van de N201 en de verhoging van de max snelheid. Allemaal zaken uit eind 2013 dacht ik.
Leiden A4 parallelstructuur was vanzelfsprekend niet aanwezig. Maar de vraag of dat bij de volgende update er wel op staat.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Ben er nu achter dat de RT6 kaarten verder achter lopen dan nodig is.
Mijn huidige auto (Seat) heeft ook Here kaarten, maar daar staan straten op die de onlangs verschenen RT6 versie nog niet heeft.
Hier kun je de actuele stand van de Here kaarten zien: https://www.here.com/?map=52.1272,6.55691,8&x=ep
Citroen verleden: BX, Xantia 1.8i, Xantia 2.0i, Xantia 1.8i, DS4
Totaal aantal Berichten: 557
- DS 4 THP 155 EGS So Chic
Ik ben van plan de hele eMyWay te vervangen voor een Pioneer SPH-DA120 met Apple’s CarPlay.
Ik bedoel…. de garantie is verlopen, de navigatie is outdated en de eTouch gegevens van myCitroën worden slechts 1x per maand
gerefreshed.
Ik was er al klaar mee maar dat de eTouch App niet meer werkt en de gegevens slechts 1x per maand gerefreshed worden dat is de druppel.
Beste mensen,
Sinds een paar weken ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie Citroën C4 1.6 vti Ligne Business uit 2011.
De auto bevalt mij prima en ik ben onder de indruk van de luxe en afwerking.
Het enige waar ik op dit moment mee zit is dat het mij niet lukt om de adresgegevens van mijn contacten uit mijn I-Phone in het navigatiesysteem te importeren zodat ik eenvoudig het adres kan selecteren.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij van tips voorzien?
Hans
Ik wil je er wel effe bij helpen hoor.
Wil je me zeggen wat niet wil lukken? Of waar het misgaat?
Dan probeer ik je door het menu heen te ‘loodsen’
064harry schreef:Ik wil je er wel effe bij helpen hoor.
Wil je me zeggen wat niet wil lukken? Of waar het misgaat?
Dan probeer ik je door het menu heen te ‘loodsen’
Dat is fijn Harry.
Ik heb de contacten van mijn telefoon geïmporteerd en kan ze ook in mijn contactenlijst zien.
In de navigatie wordt de optie contacten niet getoond.
Ben ik iets vergeten?
~Kuch~
Dus als ik het goed begrijp wil je navigeren naar één van je contactpersonen?
Ik zelf heb daar geen ervaring mee maar ik heb effe hier en daar wat geGoogled.
Daar heb ik gevonden:
“Navigeren naar een uit het adresboek van de telefoon geïmporteerd adres is alleen mogelijk als het adresbestand compatible is met het systeem.”
Druk op NAV voor het menu navigatie
Selecteer en bevestig BESTEMMING KIEZEN, selecteer vervolgens ADRESBOEK en bevestig uw keuze.
Selecteer de gewenste bestemming en bevestig uw keuze met OK om het navigeren te starten.
Nu weet ik alleen niet of dit je gaat lukken als je geen geïmporteerde adressen hebt, maar dat moet jij me dan maar zeggen.
Uit het boekje:
Dank je wel. Ik had dat ook in het boekje gelezen, maar bij mij komt er geen optie voor het selecteren van een adres uit het adresboek.
Blijkbaar is de iphone (4S) niet compatible met het navigatiesysteem.
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Bij mij werkten zowel de iPhone 3Gs,5 en 6 Plus met dat (waardeloze) navigatiesysteem.
@ Hans: Ik zal straks effe in de auto kijken over hoe en wat.
Wel heb ik bericht gehad van Pioneer. De SPH-DA120 gaat niet passen in de DS4!
Segerfan schreef:Bij mij werkten zowel de iPhone 3Gs,5 en 6 Plus met dat (waardeloze) navigatiesysteem.
Dus dan zou het lijkt me ook moeten werken met de iPhone 4S.
Ik denk dat ik alle contacten nog een keer weggooi en via de usb kabel synchroniseer. De eerste keer heb ik dat nl via de Bluetooth verbinding gedaan.
Bedankt voor je reactie.
Hmmmm bij mij lukt het eerlijkgezegd ook niet. had het nog nooit geprobeerd
Ik ben sinds kort in het gelukkige bezit van een C4 met RT6 (eMyWay). Het pairen van de radio en mijn telefoon (Motorola Moto G met Android 4.4.4 KitKat) via bluetooth was geen probleem. Handsfree bellen werkt, maar het lukt me maar niet om de contacten in mijn telefoon zichtbaar te krijgen op de RT6. Bij het pairen heb ik de RT6 op de telefoon toegang tot de contacten verleend.
Telkens als de RT6 contact krijgt met de telefoon verschijnt een mededeling dat de synchronisatie van de contact gelukt is, maar ze verschijnen dus niet op de RT6 Bij status van de contacten staat ‘0 contacten’...
Wat kan hier mis zijn? Moet ik op de telefoon nog iets speciaals doen?
Groeten,
-Roger