Beremans thx voor je reacties, heb er weer wat van geleerd.
Ik ga een airbox kopen, die komt ter hoogte van mijn radiator, zit een plastic kap omheen, waardoor de powerfilter die erin zit alleen koude lucht van buiten krijgt.
Dan is alles wat het gasklephuis inkomt goed.
of de carterontluchting toch even met een filter kan, misschien met tussenkomst van een oil catch can.
Want nu komen zoals jij omschrijft in stilstand alle gas naar boven, zoals ze de 4 gas test natuurlijk ook in stilstand doen.
Denk dat ‘‘een sensor’’ aan vervanging toe is, maar dat laat ik de garage dinsdag uitmeten.
Gr.
Nou hij is door de APK
Wat was het euvel, op het gasklephuis aan de voorkant zitten 2 aansluitingen voor een slang, op 1 van de aansluitingen moest een dopje. Haha!
Je ziet de aansluiting waar niets aan zit wel op mn gasklephuis in dit topic.
Gr.
Hille
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008
- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Nou, zo blijkt maar weer hoe simpel het soms kan zijn Gefeliciteerd!
GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91
Dus al met al kreeg de motor te veel lucht? denk vooral maatgevend voor de CO waarde wanneer de motor stationair draait
C4 Coupé 2.0-16V VTS 180
Saxo 1.4 VTS I
Totaal aantal Berichten: 1267
Geregistreerd: 24-10-2013
- BX 16 TRI
- Berlingo Multispace
Niet per se ‘te veel’, meer valse lucht. De lucht die binnen kwam werd niet geregistreerd waardoor de lucht/benzine verhouding niet meer klopte
BX 16 TRi ‘86
Peugeot 406 V6 Break ‘99
Juistem Tim1993