Follow up 1: wat wel werkt is het synchroniseren van contacten op de SIM-kaart. Maar dat soort contacten is zo hopeloos 20e eeuws
Follow up 2: wat wel werkt is het versturen van contacten vanuit de telefoon als vcf-bestand. Dan kun je meteen ook een selectie maken i.p.v. de hele lijst te synchroniseren. Misschien is dat ook wel het handigste zoals JLFME al eens opmerkte in post #42.
Groeten,
-Roger
Totaal aantal Berichten: 63
- DS 3 1.6 e-HDI So Chic Airdream
Frie schreef:Modificatie gelukt:
Kan met dit script: http://rapidshare.com/files/1145788033/mudarbootscreenRT6.rar
Nu nog dit voor elkaar zien te krijgen:
Dat 4e thema is al aanwezig in het systeem als je op de software CD kijkt. Wordt alleen onderdrukt.
Eerste poging met Mira USERCOM heeft niet gewerkt.Oja: die banden indicator schijnt dus niet te werken:
Kun je het script nog eens Uploaden? En hoe heb je het 4de thema erbij gekregen?
Saxo 1.4 VTS
Grande Punto 1.4 16V T-jet sport
DS3 1.6 e-HDI So Chic Airdream
http://www.autoweek.nl/verbruik/13739/citroen-ds3-e-hdi-90-so-chic-2011
Totaal aantal Berichten: 583
- C4 (2004-heden) II -THP 155 EGS (Exclusive)
- C3 II - 1.2 Vti (exclusive)
<verwijderd>.
** Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding… **
Totaal aantal Berichten: 65
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP 150
even tussendoor. Mijn radio/navigatieinstallatie (rt6) wordt volledig vervangen door een nieuw exemplaar (vanwege de letteropschriften) en vroeg me af of er opnieuw een 2012/2013 rt6 model of 2014/2015 model wordt geplaatst. ziet dit er exact hettzelfde uit?
Mijn RT6 model is ook net vervangen en je krijgt normaal het nieuwste model van 2014/2015 met de desbetreffende kaarten op, alsook de nieuwste firmware update (2.86). Dus helemaal een nieuw toestel.
Totaal aantal Berichten: 6
Ik probeer via MiraScript instellingen te wijzigen. Ik heb het bestand voor RT6 hier vandaan geplukt: http://mira308sw.altervista.org/en/index.htm
Wanneer ik de USB in de auto steek, dan krijg ik 2 agenda gerelateerde vragen en daarna niks meer. Vreemd genoeg staan in het .zip-bestand niet alle onderdelen die wel in de handleiding staan. Iemand een oplossing voor mij?
Het bestandje opnieuw donwloaden? Heb het gedownload en er staat alles in. Ik heb het uitgepakt met winrar.
Ik denk dat ik weet wat er verkeerd gaat. Je de vraag over de agenda met “nee” beantwoorden. Dan gaat het verder naar het volgende script. Net zolang alles met “nee"beantwoorden totdat je bij het script komt dat je wil uitvoeren en dat met “ja” beantwoorden. De RT6 kan maar 1 script uitvoeren, daarna moet je het weer opnieuw beginnen. (stick eruit halen en weer erin steken)
Ik ga het morgen eens opnieuw proberen en kijken of ik dan wel kom bij de settings.
Ik had de handleiding niet goed begrepen. Dacht dat er een keuzelijst moest verschijnen waarin je kan kiezen welk script je wil draaien. Inmiddels succesvol aanpassingen gedaan. Ga nu eerst verder lezen om nog meer te ontdekken.
@JLFME: Dank voor de tip.
Iemand die nog over de scripts beschikt om het boot screen aan te passen? (mudarbootscreen6.rar?)
ik vind enkel verwijzingen naar downloadlocaties op het ter ziele gegane rapidshare….
Ik heb inmiddels Flitslocaties aangeschaft, maar ik krijg deze niet geinstalleerd. Nadat de installatie is begonnen verschijnt de statusbalk en de bewegende blokjes erboven. De balk vult langzaam helemaal en dan blijft alles ‘hangen’. D.w.z. de blokjes blijven bewegen maar verder gebeurt er helemaal niks. Ik kan het volume van de radio aanpassen en verder helemaal niets meer. Na een reset zijn er geen risicozones te vinden en opnieuw installeren levert weer hetzelfde probleem op.
Ik heb hiervoor een kaartupdate geïnstalleerd, Europa 2014-2.
Ook heb ik met mirascript geprobeerd om de water- en olietemperatuur zichtbaar te krijgen. Ik heb hier verschillende afbeeldingen van gezien maar kon nergens vinden of dit ook de DS3 mogelijk is.
Iemand ervaring hiermee?
tdemeyer schreef:Iemand die nog over de scripts beschikt om het boot screen aan te passen? (mudarbootscreen6.rar?)
ik vind enkel verwijzingen naar downloadlocaties op het ter ziele gegane rapidshare….
Never mind… Al een oplossing gevonden met Mirascripts…
Niemand een antwoord op mijn vragen over de installatie van Flitslocaties, of de olie- en watertemperatuur hierboven?
Beste mensen,
Wie kan mij helpen?
Ik heb de nieuwe Europa kaart aangeschaft en vandaag geprobeerd te installeren in mijn C4 (2011). Netjes de activatiecode ingevoerd en vervolgens kreeg ik de melding: “Bezig met identificatie van de media”. Ik wachten en wachten met draaiende motor. Uiteindelijk heb ik de USB stick maar verwijderd.
Gelukkig werkt de oude versie nog steeds.
Heeft iemand anders deze melding ook gehad en weet wat ik moet doen om de update te installeren?
Alvast hartelijk dank.
Hans