Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Heb je daar meer gegevens van?
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Volgens mij was dat een XM set…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ik kwam deze nog tegen…
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
@ banzer;
kijk dat vind ik nou mooi
Volgens mij Alesio of Orobico velgen, in ieder geval duidelijk Italiaans design.
Gert.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dat is idd niet lelijk, wel weer jammer dat er geen wielplaten op zitten.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
@ sans-pareil:
bedoel je de achterwielplaten?
Dat vind ik juist wel iets hebben.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Zonder achterwielplaatjes vind ik dat er toch een mooie lijn uit de auto is gehaald.
Ik kan me voorstellen dat je de wereld wilt laten genieten van je blingbling velgen, maar dit vind ik toch wel zonde.
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 17-03-2006
- CX 25GTi Turbo 2
- AX Mega Tjaffer
Zonder achterwielplaatjes vind ik dat er toch een mooie lijn uit de auto is gehaald.
Ik kan me voorstellen dat je de wereld wilt laten genieten van je blingbling velgen, maar dit vind ik toch wel zonde.
Tja, de velgen vind ik zeker geen bling bling maar de achterwielplaatjes zou ik er bij mijn auto misschien toch niet uithalen.
Van Citroën Traction Avant, via DS 23 pallas 23ie naar CX 2500 GTi Turbo2 en weer terug.
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Mooi die velgen, maar je moet inderdaad de achterste wielplaten laten zitten. Het haalt de lijn weg en wielplaten zijn eigenlijk…typisch Citroen.
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
vind die velgen onder die witte zeker niet lelijk, maar wel de wielplaten terug idd.
Lijken me ook wel mooi onder de prestige in een donkere tint, maar loopt vaak zo in de papieren, dat het niet echt interessant meer is.
wat zou het voor type velg zijn ?
Lijkt wel 18 inch
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Ik zou die glanzend chromen onder mn DS doen.
Nr. 3. , maar dan rechter/vlakker en zonder groef in de spaak.
Beetje jammer… Vind dit soort velgen geen porem onder een CX. Net iets te opzichtig en bovendien leidt het de aandacht af van de mooie lijn van de auto. Vind het er iets sjonnie-achtigs van krijgen en daarvan rijden in Opel- Honda- en VW-kringen al genoeg hele erge voorbeelden rond. Een CX heeft geen Halfords onderdelen nodig om mooi te zijn.
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Apprentice schreef:Een CX heeft geen Halfords onderdelen nodig om mooi te zijn.
Ech wel!
Ikzelf hink op 2 gedachten….
aan de ene kant vind ik het niet kunnen, modern lichtmetaal onder een CX, but then again… in some cases…
In principe ben ik voor de standaard lichtmetaal velgen zoals ze onder gewone GTi’s liggen of voor de lichtmetaal TRX velgen met GTi-logo van de GTI Turbo’s, en bij een serie 1 dan de “gewone” chromen wieldoppen.
Maar… bij een ietwat foute CX, en die bestaan…, mag het best wat gepimpt worden, maar dan wel consequent zijn en écht pimpen dat ding.
Het zou kunnen dat ik binnenkort een dealtje maak met iemand waardoor er 17” en heel breed rubber onder onze (toch al foute) RD Break komt te liggen. En ook bij ons moeten dan de wielkasten achter een tikkie aangepast want anders past het niet.
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
PHoskam schreef:vind die velgen onder die witte zeker niet lelijk, maar wel de wielplaten terug idd.
Lijken me ook wel mooi onder de prestige in een donkere tint, maar loopt vaak zo in de papieren, dat het niet echt interessant meer is.
wat zou het voor type velg zijn ?
Lijkt wel 18 inch
Denk dat dit nog wel 17 inch is. Kan me trouwens nauwelijks voorstellen dat je 18 inch achter nog passend krijgt…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!